Pentru comenzi mai mari de 150,00 RON, primești CADOU un PACHET 3 MOSTRE!

Nu uita ca poti sa castigi si sa platesti cu puncte de fidelitate

Giorgio Armani, Acqua di Gio Profondo Lights, Apa de Parfum Barbati , Editie Limitata

Cod produs:
MGC185
539,00 RON (Reducere 19%)
432,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 75 ml 479,00 RON
574,00 RON
Tester Apa de Parfum 75 ml 432,00 RON
539,00 RON
Alte produse din gama:
Costurile de livrare nu sunt incluse
Pretul include TVA de 19%;
Comenzi telefonice - 0724.216.2160724.216.216, Luni-Vineri, 09:30 -18:30; | Nu uita ca poti acumula si plati cu puncte de fidelitate!
Cod produs:: MGC185
  • ×

Descriere

Giorgio Armani, Acqua di Gio Profondo Lights, fabricat de maestrul parfumier Alberto Morillas, dezvaluie o prospetime orbitoare si exploziva care ne arunca in forta oceanului.

Notele de varf ale parfumului sunt compuse din fatete luminoase si suculente, intrucat esenta verde de mandarina se intalneste cu esenta stralucitoare de cardamom, apoi se contopeste cu un acord marin puternic.

In inima, elementele aromatice se unesc cu acordul marin de lavanda, esenta de rozmarin, esenta de chiparos, absolut de lentisc si note balsamice.

Baza se scufunda mai adanc, rezultat al esentei vetiver si al celei de paciuli de Guatemala.

Caracteristici

Stil:
Floral - Fructat
Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Apa de parfum
Stil parfum:
Floral - Fructat
Cod produs:
MGC185
Descriere Giorgio Armani
Giorgio Armani

parfumuri Giorgio Armani | Giorgio Armani, nascut in Piacenza, Emilia-Romagna in 1934, este un designer italian faimos, cunoscut mai ales pentru colectia sa vestimentara pentru barbati. A lucrat ca amenajator de vitrine intr-un magazin, iar din 1961 pana in 1970 a lucrat ca designer la bine-cunoscuta casa de moda Nino Cerruti.

In 1974 si-a definit un nume in creatiile pentru barbati, Giorgio Armani S.p.A impreuna cu partenerul sau Sergio Galeotti. In anul urmator si-a facut un nume in creatiile vestimentare pentru femei. Armani a fost primul designer ce a refuzat sa colaboreze cu modele ce nu depaseau indexul masei coporale (BMI) sub 18 (minimul 'sanatos' al BMI), dupa ce modelul Ana Carolina Reston a murit de anorexie.

Brandul s-a extins intre anii 1970 si 1980, oferind o varietate de colectii: blugi, lenjerie de corp, accesorii si printr-un acord cu L'Oreal, parfumuri si produse de infrumusetare. Giorgio Armani Beauty a introdus parfumul Armani pentru femei in 1982, urmat de Armani pentru barbati in 1984. Aceste doua parfumuri fac parte dintr-o serie lunga si de succes de parfumuri lansate de acest brand, continuand pana azi.