Set Eveline Cosmetics C Sensation 40+

Cod produs:
EVEP90
96,00 RON (Reducere 12%)
84,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Set 84,00 RON
96,00 RON
Alte produse din gama:
Costurile de livrare nu sunt incluse
Pretul include TVA de 19%;
Comenzi telefonice - 0724.216.2160724.216.216, Luni-Vineri, 09:30 -18:30; | Nu uita ca poti acumula si plati cu puncte de fidelitate!
Cod produs:: EVEP901
EAN: 5949290080840
  • ×

Descriere

Set Eveline Cosmetics C Sensation 40+ contine:


1. Crema de fata Eveline Cosmetics C Sensation ofera tenului ingrijirea pe care o merita.
Caracteristici: reduce ridurile si previne formarea acestora, confera pielii prospetime si luminozitate, intinereste pielea si ii confera energie. Utilizare: Se aplica dimineata si seara pe fata curata, gat si decolteu. Se poate utiliza si ca baza pentru machiaj.

2. Gel Revitalizant Curatare Ten 3 in 1 C Sensation Eveline Cosmetics. Gelul curata pielea tenului in profunzime, purifica si improspateaza tenul. Ingredientele gelului sunt foarte calitative si sustin eficient lupta impotriva imperfectiunilor tenului, luminand in acelasi timp fata. Ingredientele active care le regasim in compozitia gelului sunt Complexul de Vitamina C +10% si E, Acidul Ferulic si Extractul de Citrice Japoneze Yuzu. Mod de utilizare: aplicati o cantitate de gel pe fata umeda si frecati pana se formeaza o spuma dupa aceea clatiti cu apa.

3. Serul facial Eveline Cosmetics C Sensation este un produs cu un continut de substante active ridicat. De aceea, ofera tenului cea mai luxoasa ingrijire. Se tapoteaza o cantitate adecvata de ser pe pielea curata, cu varfurile degetelor. Se aplica pe fata, pe gat si pe decolteu. Se continua cu tratamentul de zi/noapte preferat.

Caracteristici

Pentru:
Femei
Cod produs:
EVEP90
Eveline Cosmetics

Brandul Eveline Cosmetics ofera produse cosmetice de inalta calitate.

Brandul Eveline Cosmetics a fost fondat in 1983. In prezent reprezinta unul dintre cei mai mari producatori de produse cosmetice din Polonia. In aproximativ 3 decenii acest brand s-a extins in peste 70 de tari din intreaga lume.