PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Guess Seductive

Cod produs:
FGU006
139,00 RON (Reducere 21%)
109,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 50 ml 139,00 RON 109,00 RON
Apa de Toaleta 75 ml 159,00 RON 129,00 RON
Tester Apa de Toaleta 75 ml 135,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Guess Seductive este un parfum Floral Fructat de dama care excita simturile. Acesta este un parfum nou, Guess Seductive a fost lansat in 2010 creatorul sau fiind Veronique Nyberg. Parfumul se bazeaza pe doua acorduri: unul floral si unul fructat care sunt aromate de esente de bergamota si lemn de casmir. Baza vanilata ofera o senzatie de seductie ce va aplifica mirosul.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Guess
Stil parfum:
Floral - Fructat
Gen:
Oriental
Anul lansarii:
2010
Note de varf:
Para bergamota coacaze negre
Note de mijloc:
flori de portocal iasomie stanjenel
Note de baza:
tamaie vanilie
Cod produs:
FGU006
Descriere Guess
Casa de moda Guess a fost fondata in 1982 fiind foarte cunoscuta in zilele noastre prin colectiile vestimentare impresionante, colectii de ceasuri si genti pentru femei dar si prin colectia de parfumuri pe care o detine. Colectiile de haine au fost prezentate de numeroase modele cunoscute cum ar fi: Claudia Schiffer , Eva Herzigova , Valeria Mazza , şi Laetitia Casta. In anii 1980 Guess a una dintre primele companii care a creat o linie de blugi. In 1984 si-a prezentat linia sa de ceasuri cunoscute Ghici Steel si Colectia Guess. Aceasta linie este pastrata si in zilele noastre fiind unele dintre cele mai ravnite accesorii de lux. In anul 2000 compania a promovat un aspect si simt diferit al stilului vestimentar si datorita marketingului vanzarile Guess au inceput sa se indrepte catre tot mai bine. In anul 2004 Guess a sarbatorit 20 de ani de la lansarea sa prin editarea unui ceas cu editie speciala Guess. Deasemenea a introdus extinderea brandului in primul rand, prin lansarea unei lini de sus pe scara de sex feminin pentru imbracaminte si accesorii, numit Marciano. Primul parfum Guess a fost creat in anul 1990. Un mare succes l-a avut colectia Guess Seductive, cu care a castigat numeroase premii. Cel mai recent parfum Guess, Seductive Sunkissed, este un parfum Floral Fructat Gourmand destinat femeilor.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group