Cosmetice naturale Dr. Hauschka cu putere de regenerare a pielii

Daca nu ati aflat deja despre cosmeticele naturale Dr. Hauschka cunoascute si apreciate in intreaga lume datorita puterii lor de regenereare a pielii, va invitam sa parcurgeti acest articol prin care va vom prezenta un concept si o idee cu adevarat autentica.


Idee si concept

Filozofia brandului Dr.Hauschka este ca singura cale de a avea o piele frumoasa este prin natura pura. Urmati aceasta cale si ajutati-va pielea sa-si regaseasca frumusetea si abilitatea naturala de auto-vindecare. Calatoria de la o idee la un produs finit pentru a obtine cele mai bune rezultate, dureaza pana la 3 ani.

Plantele medicinale selectate sunt certificate organic si ajuta pielea sa inceapa un proces de regenereare singura. Dr. Hauschka respecta frumusetea interioara la fel de mult ca si frumusetea exterioara. Este obsedat de calitate avand o experienta de peste 50 de ani si foloseste metode care sunt in mare parte manuale.


Fiecare formulare: o opera de arta unica

Pentru fiecare produs creat, foloseste diferite plante hranitoare cu proprietati benefice pentru reechilibrarea, hidratarea si stimuleaza echilibrul sanatos de mentinere al aromniei pielii. Apoi incadreaza ingredientele intr-o formula si pune opera de arta in centrul atentiei, dandu-i un parfum personalizat. In timp ce plantele de hranire selectate cresc, se dezvolta o metoda de extractie care sa se potriveasca cu produsul. In acest fel, procesul de dezvoltare a produsului se simte nou de fiecare data.

Este important de retinut faptul ca produsele cosmetice Dr. Hauschka nu contin uleiuri minerale, siliconi, PEG si conservanti sintetici. In schimb, sunt facute din ingrediente brute 100% naturale, dintre care majoritatea sunt organice si adesea chiar de calitate biodinamica. Desigur si gamele pentru ingrijirea pielii si produsele de machiaj sunt de asemenea, certificate sub eticheta NATRUE.


Selectarea ambalajului

Ambalajul cosmeticelor Dr. Hauschka este intotdeauna conceput pentru a fi cat mai sustenabil posibil. Acesta este motivul pentru care foloseste un sistem modular de diferite optiuni, inclusiv sticle de sticla 100% reciclabile, tuburi de aluminiu din aluminiu 100% reciclat si tuburi de plastic fabricate din plastic reciclat pana la 60%.


Faza de testare

Este produsul puternic? Este complet non-iritant? Ambalajul functioneaza? A fost pus noul produs la Incercare prin teste ample interne, la clinicile universitare si la institutele dermatologice. Toate acesta marcheaza inceputul unei faze interesante. Nici un produs Dr. Hauschka nu este pus pe piata pana nu a trecut absolut toate fazele de testare pentru a se asigura ca va avea cele mai bune si vizibile rezultate, atragand dupa sine multumirea si satisfacerea tuturor clientilor. Practic cea mai mare dorinta a intregului concept Dr. Hauschka este acela de a aduce multumire deplina si a crea cele mai bune produse de regenereare a pielii, nu acela de a face castig.


Dezvoltarea designului

Un produs nou trebuie sa aiba un nume bun, sa vorbeasca un limbaj clar si usor de inteles si sa arate la fel de surprinzator ca si continutul sau. “Bun pentru piele, bun pentru lume. Suntem cu adevarat interesati de toti oamenii pe care ii intalnim in intreaga lume.”

Datorita calitatii pe care se bazeaza si a clientilor multumiti, brandul nu are nevoie de campanii publicitare costisitoare. Motiv pentru care acest lucru se va reflecta in pret. Sunt foarte multe produse cunoscute in intreaga lume pentru care platim costul calitatii dar poate de inca zece ori costul campaniilor publicitare. Acest lucru nu este valabil si in cazul brandului Dr. Hauschka. De asemenea, fiind o companie independenta detinuta de Fundatie, nu trebuie sa plateasca dividente. Motiv pentru care compania investeste in parteneriate globale pentru materii prime, oferind imprumuturi fara dobanda si permitand fermierilor locali sa plateasca salarii echitabile.

 

Lansare pe piata

Etapa finala: Centrul logistica si colegii de vanzari coordoneaza expedierea produselor in peste 40 de tari si distributia ulterioara a acestora catre punctele de vanzare locale. Ideea initiala a produsului a fost acum adusa in lume. Lotiunile de zi sunt, de asemenea, lansate pe piata germana si internationala si continua sa fie supuse unor teste regulate.


Dupa mai bine de 50 de ani pe piata, Dr.Hauschka ramane fidel principiilor sale originale. Respecta pielea si ritmul sau natural zilnic. Sustine pielea in diferite etape ale vietii iar prin extractele naturale pe care le contine, o educa cum sa faca fata propriilor probleme, stimuleaza echilibrul sanatos si mentine armonia pielii. Toate acestea datorita cunostiintelor, dragostei fata de natura si alegerea atenta a ingredientelor Bio din intreaga lume.

Cele mai multe dintre ingredientele sunt recoltate manual fie in gradina proprie de plante medicinale fie prin intermediul parteneriilor din intreaga lume. “Nu numai trecutul nostru ne lasa cu obligatia de a proteja mediul inconjurator, ci si viitorul nostru.”




Comentarii