PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Voyage d'Hermés

Cod produs:
FHER025
239,00 RON (Reducere 20%)
189,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 35 ml 239,00 RON 189,00 RON
Apa de Toaleta 100 ml 329,00 RON 279,00 RON
Pure Parfum 35 ml 285,00 RON 209,00 RON
Pure Parfum 100 ml 469,00 RON 295,00 RON
Tester Apa de Parfum 100 ml 325,00 RON 315,00 RON
Tester Apa de Toaleta 100 ml 299,00 RON 259,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Voyage d'Hermés este un parfum exotic si visator ce pune in valoare libertatea. Un parfum proaspat, woody cu note puternice de mosc. Aceast parfum reprezinta mai mult decat o calatorie a mintii, o viziune intelectualizata de calatorie. Deschiderea parfumului se realizeaza cu note de citrus cat si cu note picante. Amestecurile de lamaie cu cele picante amintesc de combinatia de cardamom. Inima parfumului contine tonuri transparent florale, evidentiere de miresme preferate: arome de ceai verde si hedione. Este un parfum moale cu tonuri woody predominate de lemn alb si mosc.

Voyage d`Hermes este un parfum Lemnos Floral Mosc unisex. Voyage d`Hermes a fost lansat in 2010. Creatorul acestui parfum este Jean-Claude Ellena

Caracteristici

Pentru:
Unisex
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Hermes
Gen:
Casual
Anul lansarii:
2010
Note de varf:
cardamom condimente lamaie de Amalfi
Note de mijloc:
ceai note florale note verzi
Note de baza:
mosc note lemnoase
Cod produs:
FHER025
Descriere Hermes
Hermes | parfumuri Hermes | In anul 2000 Hermes sa mutat pe segmentul de imbracaminte in China, gestionate de membru al familiei Claude Brouet. Si primul magazin de incaltaminte John Lobb, de asemenea, a fost deschis in acel an la New York. In anul 2003, Hermes a debutat cu prima sa colectie haute-couture pentru toamna sezonul iarna 2004-2005 si o gama controversata de parfumuri sofisticate. Dupa 28 de ani ca sef al firmei, Jean-Louis Robert Frederic Dumas-Hermes s-a retras de la firma in ianuarie 2006. a fost cunoscut pentru farmecul sau si unul dintre expertii cei mai mari din Europa pe lux, a murit in 2010 dupa o boala indelungata. Patrick Thomas, care s-a alaturat companiei in 1989 si care a lucrat cu Jean-Louise l-a inlocuit pe Hermes aceste luni si astfel Thomas a devenit primul non-Hermes la conducerea companiei. Fiul lui Jean-Louis Pierre-Alexis Dumas si nepoata Pascal Mussard au devenit co-directori de creatie.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group