PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Shalimar Parfum Initial

Cod produs:
FGUE028
249,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 60 ml 249,00 RON
Apa de Parfum 100 ml 325,00 RON 299,00 RON
Tester Apa de Parfum 100 ml 305,00 RON 285,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Guerlain Shalimar Parfum Initial se bazeaza pe o initiere de senzualitate profunda. Thierry Wasser, nasul din spatele acestui parfum, creaza o explozie de note aromatice pornind cu aroma de portocala, bergamota si note verzi ofera un ton fresh, iar in inima sa vom descoperi note florale de iasomnie, trandafir si sublima floare de iris cu un traseu de baza alcatuit din boabe de tonka, aromata vanilie si mosc.  
Parfumul a fost lansat pe piata in 2011, iar modelul de pe fata parfumului este Natalia Vodianova

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Guerlain
Gen:
Senzual
Anul lansarii:
2011
Note de varf:
note verzi portocala
Note de mijloc:
iasomie paciuli stanjenel trandafir vetiver
Note de baza:
boabe de tonka caramel mosc vanilie
Cod produs:
FGUE028
Descriere Guerlain
Guerlain | parfumuri Guerlain | In 1828 Pierre-Francois Pascal Guerlain (nascut in 1798) a deschis primul sau magazin de parfumuri in Paris si astfel a infiintat Casa Guerlain. Impreuna cu fii sai a creat parfumuri costumizate pentru aristocratia franceza si curand si-a creat o reputatie fara paralel ca maestru parfumier. Cu ajutorul clientilor sai, in 1840 el a deschis un magazin ce va schimba scena modei pariziene pentru totdeauna. Fiind una dintre cele mai vechi case de parfumuri din lume, Guerlain produce unele dintre cele mai fine parfumuri cu o tesatura a aromelor unica inchise in in sticle cu un design distinctiv. Unul dintre cele mai vechi dar populare parfumuri ale sale este Jicky, despre care se spune ca este primul parfum ce combina ingrediente naturale si sintetice. Ultimul aparut in materie de parfumuri pentru femei este Insolence, un parfum pentru cele fara de griji. Pentru barbati sunt parfumuri notabile precum Heritage si Velvetier. Impreuna cu varianta pentru femei, L'Instant De Guerlain, este L'Instant De Guerlain Pour Homme. Aditional acestor parfumuri, Guerlain a produs si produse de machiaj si ingrijire a pielii. Patru generatii si peste 300 de parfumuri mai tarziu, rolul de maestru parfumier este inca in posesia lui Jean-Paul Guerlain. Totusi, tinand cont ca in curand se va retrage si nu exista nici un mostenitor care sa continue afacerea familiei, urmatorul maestru parfumier va veni din afara familiei. Din 1828 pana in 1994, Casa Guerlain a fost condusa doar de membrii ai familiei. In 1994, LMVH, o companie multinationala de investitii ce se ocupa de branduri de lux, a cumparat Guerlain si de atunci a reformulat unele din parfumurile clasice datorita problemelor de sanatate ce ar fi putut aparea in urma utilizarii lor.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group