PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Shalimar eau de Toilette

Cod produs:
FGUE026
235,00 RON (Reducere 21%)
185,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 50 ml 235,00 RON 185,00 RON
Apa de Toaleta 90 ml 299,00 RON 249,00 RON
Tester Apa de Toaleta 90 ml 279,00 RON 219,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Shalimar Eau de Toilette este un parfum Floral Oriental de dama ce simbolizeaza exuberanta, exotismul si emanciparea femeii.
Este un parfum cald si sensual, mangaietor si suav cu o aroma calda si imbietoare. Compozitia sa prezinta acorduri de fructe proaspete, flori albe si note lemnoase. 

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Guerlain
Gen:
Feminin
Anul lansarii:
1925
Note de varf:
cedru lamaie mandarina
Note de mijloc:
iasomie paciuli stanjenel trandafir vetiver
Note de baza:
lemn de santal mosc opoponax pielarie vanilie zibeta
Cod produs:
FGUE026
Descriere Guerlain
Guerlain | parfumuri Guerlain | In 1828 Pierre-Francois Pascal Guerlain (nascut in 1798) a deschis primul sau magazin de parfumuri in Paris si astfel a infiintat Casa Guerlain. Impreuna cu fii sai a creat parfumuri costumizate pentru aristocratia franceza si curand si-a creat o reputatie fara paralel ca maestru parfumier. Cu ajutorul clientilor sai, in 1840 el a deschis un magazin ce va schimba scena modei pariziene pentru totdeauna. Fiind una dintre cele mai vechi case de parfumuri din lume, Guerlain produce unele dintre cele mai fine parfumuri cu o tesatura a aromelor unica inchise in in sticle cu un design distinctiv. Unul dintre cele mai vechi dar populare parfumuri ale sale este Jicky, despre care se spune ca este primul parfum ce combina ingrediente naturale si sintetice. Ultimul aparut in materie de parfumuri pentru femei este Insolence, un parfum pentru cele fara de griji. Pentru barbati sunt parfumuri notabile precum Heritage si Velvetier. Impreuna cu varianta pentru femei, L'Instant De Guerlain, este L'Instant De Guerlain Pour Homme. Aditional acestor parfumuri, Guerlain a produs si produse de machiaj si ingrijire a pielii. Patru generatii si peste 300 de parfumuri mai tarziu, rolul de maestru parfumier este inca in posesia lui Jean-Paul Guerlain. Totusi, tinand cont ca in curand se va retrage si nu exista nici un mostenitor care sa continue afacerea familiei, urmatorul maestru parfumier va veni din afara familiei. Din 1828 pana in 1994, Casa Guerlain a fost condusa doar de membrii ai familiei. In 1994, LMVH, o companie multinationala de investitii ce se ocupa de branduri de lux, a cumparat Guerlain si de atunci a reformulat unele din parfumurile clasice datorita problemelor de sanatate ce ar fi putut aparea in urma utilizarii lor.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group