PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Nina L’eau

Cod produs:
FNR014
179,00 RON (Reducere 30%)
125,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 30 ml 179,00 RON 125,00 RON
Apa de Toaleta 50 ml 269,00 RON 159,00 RON
Apa de Toaleta 80 ml 329,00 RON 175,00 RON
Tester Apa de Toaleta 80 ml 215,00 RON 169,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Nina L’eau de la Nina Ricci este un parfum de dama Floral-Fructat lansat in anul 2013. Noul parfum Nina L’eau completeaza colectia Nina Ricci Nina lansat in anul 2006, aceasta noua editie se anunta ca fiind un cuceritoare si pe placul multor femei.

Nina L’eau este un parfum fresh, fructat si acvatic, plin de romantism si rafinament. La fel ca si restul parfumurilor Nina Ricci, Nina L’eau se defineste printr-o aroma usoara si catifelata cu note proaspete si suculente, un parfum de lux, cald si seducator.

Compozitia parfumului se deschide cu note fructate de mandarina, grapefruit, mar si neroli. Inima este o savoare de note de apa, bergamota si cirese. La baza acestui parfum se afla note de mosc.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Nina Ricci
Stil parfum:
Floral - Acvatic
Gen:
Floral Fresh Subtil
Anul lansarii:
2013
Note de varf:
bergamota grepfruit mandarina portocala
Note de mijloc:
bujor cirese gardenie lici trandafir
Note de baza:
mosc
Cod produs:
FNR014
Descriere Nina Ricci
Nina Ricci | parfumuri Nina Ricci - Nascuta la Turin, Italia in 1883, Nina Ricci a inceput ca ucenic pentru un croitor de rochii la varsta de 14 ani, in Paris. Compania a fondat-o in 1932 la varsta de 49 ani. La varsta de 18 ani crea si vindea propriile creatii altor case de moda. Cand s-a retras in 1950, fiul sau Robert a preluat afacerea. El a extins liniile companiei introducand parfumuri si a licentiat numele Nina Ricci altor producatori. Cunoscuta in intreaga lume pentru prestigioasele branduri de moda si parfumuri, Nina Ricci a lansat de curand o colectie luxoasa de lenjerie intima. Deasemenea, ofera si accesorii si produse pentru ingrijirea pielii. Fondatoarea Nina Ricci a murit in 1970. Fiul sau Robert a decedat in 1988. Casa Nina Ricci a fost cumparata de Puig Beauty & Fashion Group din Barcelona, Spania in 1998. Parfumurile pentru femei Nina Ricci includ Farouche, Deci Dela - "parfumul celor cinci simturi" si Nina Riccim L'Air du Temps, o creatie postbelica datand din 1949, fiind inca unul dintre cele mai bine vadute parfumuri din lume. Parfumurile Premier Jour si Love In Paris sunt si ele licentiate sub numele Nina Ricci. In 1989, compania a lansat Ricci Club apa de colonie pentru barbati. Alte parfumuri pentru barbati sunt Memoir De Homme, lansat in 2004, si Signoricci cologne. Parfumurile si coloniile Nina Ricci sunt cunoscute pentru designul unic al sticlutelor, asa cum este cea a parfumului "Nina by Nina Ricci", care este imbuteliat intr-un mar de cristal viu colorat.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group