PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Must de Cartier

Cod produs:
FCART017
255,00 RON (Reducere 25%)
189,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 50 ml 255,00 RON 189,00 RON
Apa de Toaleta 100 ml 329,00 RON 249,00 RON
Tester Apa de Toaleta 100 ml 279,00 RON 219,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Must de Cartier este un parfum Oriental de dama, lansat in 1981, de catre Jean Jacques Diener.

Parfumul se deschide cu note aldehidice, lemoase si note verzi: lamaie, mandarina verde, galbanum, piersica, ananas, bergamot.

Notele de mijloc sunt mosc, orhidee garoafa, narcisa galbena, radacina de stanjenel, iasomie, vetiver, neroli, ylang-ylang si trandafir.

Notele de top: lemn de santal, ambra, boabe de tonka, vanilie, vetiver si zibeta.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Cartier
Stil parfum:
Oriental
Gen:
Oriental
Anul lansarii:
1981
Cod produs:
FCART017
Descriere Cartier
Cartier | parfumuri Cartier | Louis-Francois Cartier a fondat Cartier in Paris in 1847. Fiul sau, Alfred Cartier, a preluat afacerea in 1874. Fii lui Alfred (Louis, Pierre si Jacques) au fost cei ce au ridicat succesul brandului deja cunoscut in intreaga lume. Louis Cartier a fost raspunzator pentru unele din cele mai bine-primite inovatii vestimentare, cum ar fi legendarele ceasuri unicat, ceasurile de mana si bijuteriile. Dupa moartea lui Pierre, fii lui Jacque, Louis si fiica lui Pierre au vandut afacerile din Londra, New York si Paris. In 1972 Cartier Paris a fost cumparat de un grup de investitori, noul presedinte devenind Robert Hocq. Cartier Londra si Cartier New York au fost ulterior cumparate inapoi de urmasii lui Louis-Francois Cartier. Cartier SA este un creator faimos de bijuterii si ceasuri, dar ca firma subsidiara a Compagnie Financiere Richemont SA.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group