PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Mademoiselle Ricci

Cod produs:
FNR022
179,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 30 ml 179,00 RON
Apa de Parfum 50 ml 245,00 RON
Apa de Parfum 80 ml 259,00 RON
Tester Apa de Parfum 80 ml 239,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Mademoiselle Ricci de la Nina Ricci este un parfum Floral - Lemnos cu accente de mosc, pentru femei elegante si fermecatoare. Cu o compozitie incantatoare si sofisticata, parfumul a fost lansat Mademoiselle Ricci pe piata in 2012 si creat de Alberto Morillas.

Parfumul se deschide cu note de trandafir salbatic si piper roz. Inima este invaluita de aroma coleandrului, a maceselor coapte si note de lauri. Baza parfumului este compusa din note lemnoase si mosc alb.

Mademoiselle Ricci este un parfum proaspat, dulce si voluptos destinat tuturor femeilor chiar si tinerelor domnisoare. Parfumul Mademoiselle Ricci este un parfum de lux ce se bucura de o mare popularitate in randul consumatorilor de parfumuri Nina Ricci.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Nina Ricci
Gen:
Exploziv Fascinant Pasional Rafinat
Anul lansarii:
2012
Note de varf:
piper roz trandafir salbatic
Note de mijloc:
lauri maciese oleandru
Note de baza:
lemn alb mosc
Cod produs:
FNR022
Descriere Nina Ricci
Nina Ricci | parfumuri Nina Ricci - Nascuta la Turin, Italia in 1883, Nina Ricci a inceput ca ucenic pentru un croitor de rochii la varsta de 14 ani, in Paris. Compania a fondat-o in 1932 la varsta de 49 ani. La varsta de 18 ani crea si vindea propriile creatii altor case de moda. Cand s-a retras in 1950, fiul sau Robert a preluat afacerea. El a extins liniile companiei introducand parfumuri si a licentiat numele Nina Ricci altor producatori. Cunoscuta in intreaga lume pentru prestigioasele branduri de moda si parfumuri, Nina Ricci a lansat de curand o colectie luxoasa de lenjerie intima. Deasemenea, ofera si accesorii si produse pentru ingrijirea pielii. Fondatoarea Nina Ricci a murit in 1970. Fiul sau Robert a decedat in 1988. Casa Nina Ricci a fost cumparata de Puig Beauty & Fashion Group din Barcelona, Spania in 1998. Parfumurile pentru femei Nina Ricci includ Farouche, Deci Dela - "parfumul celor cinci simturi" si Nina Riccim L'Air du Temps, o creatie postbelica datand din 1949, fiind inca unul dintre cele mai bine vadute parfumuri din lume. Parfumurile Premier Jour si Love In Paris sunt si ele licentiate sub numele Nina Ricci. In 1989, compania a lansat Ricci Club apa de colonie pentru barbati. Alte parfumuri pentru barbati sunt Memoir De Homme, lansat in 2004, si Signoricci cologne. Parfumurile si coloniile Nina Ricci sunt cunoscute pentru designul unic al sticlutelor, asa cum este cea a parfumului "Nina by Nina Ricci", care este imbuteliat intr-un mar de cristal viu colorat.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group