PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Lotiune de corp Dsquared Potion for Women

Cod produs:
FDS050
149,00 RON (Reducere 43%)
84,55 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Lotiune 200 ml 149,00 RON 84,55 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Lotiune de corp Dsquared Potion for Women 200ml. 

La fel de seducator ca si versiunea pentu barbati, Dsquared Potion for Woman face parte din grupul olfactiv Chypre Floral si a fost lansat pe piata in 2012.

Parfumul este creat de Christine Nagel, care urmareste reteta de seductie, formata din ingrediente care trezesc dorinte amoroase. Aceasta reteta este inspirata din laboratoarele traditionale, iar rezultatul este o potiune magica, care vizeaza femei fascinante, puternice si inteligente. Compozitia parfumului se deschide cu note senzuale de mure negre, bergamota si violeta, in timp ce notele de mijloc formeaza o inima florala seducatoare formata din trandafiri, iasomie, crini de vale si rabarbar. Note de vanilie, ambra neagra, paciuli, mosc alb si mosc negru formeaza o baza orientala usor dulce.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Lotiune de Corp
Brand:
Dsquared2
Gen:
Pasional Seducator Senzual
Note de varf:
mure violeta
Note de mijloc:
iasomie lacramioare rabarbar trandafir
Note de baza:
ambra neagra mosc mosc alb paciuli vanilie
Cod produs:
FDS050
Descriere Dsquared2
parfumuri Dsquared2 | Casa de moda Dsquared2 este detinuta de doi frati gemeni: Dean si Dan Caten, designeri de moda si fondatori ai Casei de Moda internationala Dsquared2, care au reusit sa se faca foarte cunoscuti prin prezentarea unor colectii impresionante. Au fost alesi in martie 2008 pentru a crea vestimentatia unei echipe de fotbal. Primul sau parfum a fost lansat in anul 2007, He Wood, un parfum Lemnos Aromatic pentru barbati ce a reusit sa atraga foarte multi admiratori de partea sa. Colectia He Wood a fost extinsa prin aparitia mai multor editii: He Wood Rocky Mountain Wood in 2009, He Wood Ocean Wet Wood in 2010 si He Wood Silver Wind Wood in 2011.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group