











Loewe Solo
Cod produs:
MLSL125
Descriere
Solo Loewe este un parfum Oriental de barbati, ce a fost lansat in anul 2004. Notele de varf sunt lavanda, mandarina, bergamot, lamaie, guava, cimbru, rozmarin, cashmeran, paciuli si Costus, notele de mijloc sunt aldehide, nucsoara, scortisoara, piper roz, menta, chimion, anason si mandarina, iar notele de baza sunt ambra, mosc, lichen, vanilie si note lemnoase.
Caracteristici
Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Stil parfum:
Oriental
Gen:
Misterios
Anul lansarii:
2004
Cod produs:
MLSL125
Descriere Loewe
Loewe este o companie fashon spaniola de imbracaminte si bunuri de lux, cu sediul in Madrid. Compania a fost fondata in 1846, cand un grup de mestesugari din piele s-au reunit pentru a deschide un magazin in cartierul comercial din Madrid. In 1872, Enrique Roessberg Loewe, mester din piele german, cu o dragoste pentru cultura spaniola, a venit la Madrid si a inceput sa lucreze cu mesterii din Madrid pentru a stabili brandul. Din 1892, reputatia Loewe ca si cea mai buna casa de produse din piele de lux de la Madrid a fost solidificata. Prima linie de imbracaminte de dama, ready-to-wear a venit in anii 1970, cu designeri stimati precum Karl Lagerfeld, Giorgio Armani si Laura Biagiotti, oferind modele pentru marca Loewe. L de Loewe pentru femei a fost primul parfum al companiei, a introdus in 1972. Loewe Loewe pentru barbati a fost primul parfum de bărbati, lansat în 1974.
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group