PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

L'eau de Chloé

Cod produs:
FCHL009
185,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 30 ml 185,00 RON
Apa de Toaleta 50 ml 309,00 RON
Apa de Toaleta 100 ml 339,00 RON
Tester Apa de Toaleta 100 ml 295,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Parfum L`Eau de la Chloe, lansat in 2012 si creat de Michel Almairac, este varianta light reflectanta a versiunii Chloe L'Eau de Parfum din 2008.

Deschiderea parfumului incepe cu acorduri usoare, note verzi combinate cu citrice, amestec ce aminteste de o limonada cu multa gheata. Compozitia se continua cu un traseu floral compus din esente de trandafiri roz si se termina intr-o baza usor picanta prin notele de pachiuli.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Chloe
Gen:
Pasional Relaxant
Anul lansarii:
2012
Note de varf:
citrice grapefruit lamaie piersica
Note de mijloc:
apa de trandafiri trandafir violeta
Note de baza:
ambra cedru paciuli
Cod produs:
FCHL009
Descriere Chloe
Chloe | parfumuri Chloe | Brandul Chloe a fost fondat de Gaby Aghion in anul 1945. Gaby Aghiontrait s-a nascut in anul 1921 in Alexandria. La foarte putin timp dupa mutarea sa la Paris in Franta, a fondat prima sa marca care va deveni una international recunoscuta. Chloe a pornit cu o linie de imbracaminte pentru toate bugetele, urmand ca in scurt timp sa devina un brand care creaza doar articole de lux. Colectiile Chloe sunt difersificate in 5 sectiuni majore: 1. Confectii gata 2. Accesorii 3. Confectii copii 4. 'See by Chloé' See by Chloe este o linie de lux mai mica a brandului "Chloe". Acesata linieproduce: haine gata de purtat, accesorii si genti de mana. Aceasta linie a fost creata in anul 2001. Aceasta linie de imbracaminte si accesorii este destinata sa vizeze generatia mai tanara si este mult mai accesibila pentru cei care sunt mai sofisticati in stilurile lor. Brandul Chloe este la momentul actual foarte cunoscut si pentru colectia impresionanta de parfumuri pe care o detine, si care rapid a devenit foarte apreciata de doamne si tinerele domnisoare. Pana in anul 2013 Chloe se mandreste cu un numar de 21 parfumuri create sa atinga toate varstele. Chloe Eau de Prfum, Chloe Love, Chloe Love Eu Intense, L'Eau de Chloe,See by Chloe, Chloe Narcisse, Chloe Rosse de Chloe, Love Chloe eau Florle sunt cateva dintre parfumurile Chloe cele mai apreciate.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group