PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

L’eau Bleue D’Issey EAU FRAICHE

Cod produs:
MIM007
149,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 50 ml 149,00 RON
Apa de Toaleta 75 ml 149,00 RON
Apa de Toaleta 125 ml 205,00 RON 175,00 RON
Tester Apa de Toaleta 125 ml 205,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

La doi ani de la lansarea parfumului L'Eau Bleue, Issey Miyake ne invita sa descoperim un nou albastru chiar mai pur. O respiratie aerisita, luminosa, noua, proaspeta, lemnoasa cu acorduri de mosc, aromatice si de aer. Trandafirii ros dau val peste esenta fresh, par seriozitatea acordurilor de patchouli dezvaluie o latura mai usoara a parfumului. Sticla reia curbe originale geometrice, dar albastru intens este acum de cristal. Un suflu nou de senzualitate bine infiintat si bland.
Mai mult decat o reinterpretare, L'Eau Issey aduce o noua fata a L'Eau Bleue. Un val de cristalin de retinere rozmarin, patchouli si trandafir este mai usor aliata cu note catifelate, aromate de menta ce se intersecteaza cu o baza de mosc.

 


 

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Issey Miyake
Gen:
Extravagant Racoritor Revigorant
Anul lansarii:
2006
Note de mijloc:
bergamot paciuli rozmarin
Cod produs:
MIM007
Descriere Issey Miyake
parfumuri Issey Miyake | Issey Miyake este un designer japonez nascut in 1938. El a studiat designul grafic si a absolvit in 1964, apoi a lucrat in Paris si New York. In 1970 a pus bazele propriei companii, Miyake Design Studio. A experimentat noi metode de realizare a cutei duble plate, rezultand o noua tehnica. Primul parfum lansat a fost L'eau d'Issey for women in 1992. In 2000 a predat afacerea lui Naoki Takizawa, care a fost alaturi de companie din 1989.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group