PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Kenzo pour Homme

Cod produs:
MKE026
165,00 RON (Reducere 4%)
157,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 30 ml 165,00 RON 157,00 RON
Apa de Toaleta 50 ml 215,00 RON 169,00 RON
Apa de Toaleta 100 ml 259,00 RON 209,00 RON
Tester Apa de Toaleta 100 ml 229,00 RON 199,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Kenzo Pour Homme este un parfum Aromatic Acvatic lansat in 1991, creat de Christian Mathieu. 

Parfumul se deschide cu note proaspete de lamaie, salvie, mahon, bergamora si note marine.

Inima este o adevarata gradina formata din note florale: garoafa, trandafir, crin de vale, iasomie, cu tente de piersici, nucsoara si fructe de ienupar si note radacinoase: pin, radacina de orris.

Notele de baza sunt lemn de santal, chihlimbar, balsam de brad, muschi de stejar, vetiver, lemn de cedru, fixate de mosc.

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Kenzo
Stil parfum:
Aromatic
Gen:
Modern
Anul lansarii:
1991
Note de varf:
lamaie lemn de mahon note marine salvie
Note de mijloc:
boabe de ienupar chimion garoafa iasomie lacramioare nucsoara piersica pin radacina de stanjenel trandafir
Note de baza:
ambra cedru labdanum lemn de santal lichen mosc pin balsamic vetiver
Cod produs:
MKE026
Descriere Kenzo
Kenzo | parfumuri Kenzo | Creator de moda nascut in 1939, Takada Kenzo, a fost unul din primii barbati ce au urmat cursurile colegiului de Moda Bunka din Tokyo (colegiul primind in primul rand doar femei). Dupa ce a absolvit cu fonduri limitate, Kenzo a trebuit sa amestece tesaturile de la vanzatorii cu amanuntul cu alte tesaturi indraznete pentru a crea un vesmant. In 1970 a deschis primul sau magazin "Jungle Jap". A castigat premiul Fashion Editor Club al Japoniei. Colectia sa vestimentara pentru barbati a fost lansata in 1983, iar in 1988 el a lansat parfumuri pentru femei, incluzand Kenzo de Kenzo, Parfum D'Ete, Le monde est beau si L'eau de Kenzo. In 1991 a lansat si parfum pentru barbati. Kenzo s-a retras in 1999, lasand casa de moda asistentilor sai.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group