PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Kenzo Amour

Cod produs:
FKE017
259,00 RON (Reducere 9%)
235,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 30 ml 295,00 RON
Apa de Parfum 50 ml 259,00 RON 235,00 RON
Apa de Parfum 100 ml 335,00 RON 285,00 RON
Tester Apa de Parfum 100 ml 265,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Kenzo Amour de la Kenzo este un parfum este un parfum Floral Lemnos Mosc de dama.

Amour by Kenzo este un parfum delicat, senzual si vesel ce emana valuri de esente tropicale si arome florale. Contine note defloare de cires, lemn de Thanaka, tamaie si spune o poveste despre locuri minunate, vibratoare de culoare si parfum. 

Kenzo Amour are un miros puternic gurmand, un parfum ce detine combinatia perfecta de note ce comina trei acorduri: floral, lemnos si de mosc. Este parfumul ce te invaluie in dragoste si caldura, iti da o stare teribila de confort la purtare prin simplul fapt ca te simti invelita si ocrotita in note savuroase. 

Parfumul Kenzo Amour este castigatorul a 2 premii: FiFi Award Fragrance Of The Year Women`s Nouveau Niche 2007 si FiFi Award Best Packaging Women`s Luxe 2007.

Parfumul Kenzo Amour se gaseste in trei flacoane diferite ce difera in functie de gramaj si culoarea sticlutei: burgundia pentru varianta de 30 de ml, alb pentru 50 ml si portocaliu pentru 100 de ml

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Kenzo
Gen:
Woody
Anul lansarii:
2006
Note de varf:
ceai alb orez
Note de mijloc:
floare de cires frangipani heliotrop
Note de baza:
mosc note lemnoase tamaie vanilie
Cod produs:
FKE017
Descriere Kenzo
Kenzo | parfumuri Kenzo | Creator de moda nascut in 1939, Takada Kenzo, a fost unul din primii barbati ce au urmat cursurile colegiului de Moda Bunka din Tokyo (colegiul primind in primul rand doar femei). Dupa ce a absolvit cu fonduri limitate, Kenzo a trebuit sa amestece tesaturile de la vanzatorii cu amanuntul cu alte tesaturi indraznete pentru a crea un vesmant. In 1970 a deschis primul sau magazin "Jungle Jap". A castigat premiul Fashion Editor Club al Japoniei. Colectia sa vestimentara pentru barbati a fost lansata in 1983, iar in 1988 el a lansat parfumuri pentru femei, incluzand Kenzo de Kenzo, Parfum D'Ete, Le monde est beau si L'eau de Kenzo. In 1991 a lansat si parfum pentru barbati. Kenzo s-a retras in 1999, lasand casa de moda asistentilor sai.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group