PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Just Cavalli Gold for Him

Cod produs:
MRC959
209,00 RON (Reducere 40%)
125,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 50 ml 209,00 RON 125,00 RON
Apa de Parfum 90 ml 359,00 RON
Tester Apa de Parfum 90 ml 255,00 RON 195,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Just Cavalli Gold for Him de la Roberto Cavalli este un parfum Lemnos Condimentat de barbati ce a fost lansat in anul 2014. Creatorul acestui parfum este Domitille Bertier.

Parfumul Just Cavalli Gold for Him prezinta o aroma luxurianta destinata barbatului elegant, punand in evidenta caracterul sau puternic. Un parfum persistent cu un miros foarte fin, elegan, rafinat. 

Compozitia parfumului Just Cavalli Gold for Him se deschide cu note de nucsoara, piper negru, cardamom si pimento. Notele de mijloc sunt redate de boabe de cafea si pielarie. Baza seducatoare a parfumului este redata de arome tandre de vetiver si ambra.

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Roberto Cavalli
Stil parfum:
Lemnos - Condimentat
Gen:
Aromatic Lemnos Masculin Puternic
Anul lansarii:
2014
Note de varf:
cardamom nucsoara pimento piper negru
Note de mijloc:
cafea pielarie
Note de baza:
ambra vetiver
Cod produs:
MRC959
Descriere Roberto Cavalli
Roberto Cavalli | parfumuri Roberto Cavalli | Roberto Cavalli sa nascut la 15 noiembrie 1940 in Florenta, Toscana, devenind un designer de moda italian foarte cunoascut in toata lumea. Bunicul sau, Giuseppe Rossi, a fost un membru al Miscarii Macchiaioli, a carui opera este expusa in Galeria Uffizi. Fiind inspirat de bunicil sau, Cavalli a decis sa se inscrie la Institutul de Arta locale, concentrandu-se pe imprimaril textile, reusind sa faca o serie de printuri florale pe materiale, rusind sa atraga in mod admirant atentia intregii fabrici. La inceputul anilor 1970 a inventat o procedura de imprimare revolutionara pe materiale din piele, si a inceput crearea de artizanate din diferite materiale. In 1994, la Milano si-a prezentat primele creatii din blug si a reusit sa deschida multe buticuri in orase renumite. Primul parfum l-a lansat in anul 2002, Roberto Cavalli destinat doamnelor, un parfum lemnos-floral cu accente intense de mosc. Cea mai noua editie a aparut in 2012, Roberto Cavalli Eau de Parfum, un parfum floral oriental destinat tot femeilor. Roberto cavalli ofera in colectia sa impresionanta de 14 parfumuri atat parfumuri barbatesti cat si parfumuri de dama.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group