









Joop Go Man
Cod produs:
MJOO003
Descriere
Joop Go Men este un parfum Woody aromatic pentru barbati. Joop Go a fost lansat in anul 2006. Nasul din spatele acestui parfum este Sophie Labbe. Notele de top sunt rubarba, ardei iute si arome de portocale amare. Notele de mijloc cuprind amestecuri de chiparos, violete si Geranium iar notele de baza sunt formate din tonuri de mosc si balsam de brad.
Caracteristici
Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Joop!
Gen:
Fresh
Anul lansarii:
2006
Note de varf:
pimento
portocala amaruie
rabarbar
Note de mijloc:
chiparos
muscata de Bourbon
violeta
Note de baza:
mosc
pin balsamic
Cod produs:
MJOO003
Descriere Joop!
Joop! | parfumuri Joop! | Nascut in 1944, creatorul de moda german, Wolfgang Joop a devenit omonim cu infiintarea companiei JOOP! (moda si cosmetice). Dupa ce si-a terminat studiile la liceul Wilhelm-Gymnasium in Braunschweig, la insistentele tatalui sau Joop a inceput studiile colegiului la sectiunea psihologie publicitara. Totusi, neinteresat fiind de aceasta cariera, a renuntat si a inceput sa lucreze ca restaurator implicanduse in in lumea artei. In 1968 a inceput sa studieze arta, studii pe care nu le-a incheiat de asemenea. S-a casatorit in 1970 (si mai tarziu a divortat - are doua fiice: creatoarea de moda si bijuterii Jette Joop si Florentine Joop), iar cariera sa de designer a inceput cand a participat la o competitie de moda sponsorizata de Constance (revista germana), si a castigat toate categoriile. A continuat ajungand editor de moda la revista pentru femei Neue Mode, iar in 1971 a demisionat pentru a lucra pe cont propriu ca jurnalist si designer. A atins succesul international in moda in 1978 prezentand prima sa colectie de blanuri. La inceputul anilor '80, a debutat prin prima sa colectie de pret-a-porter pentru femei, urmata de prima sa colectie pentru barbati. Odata cu lansarea colectiilor de parfumri, haine, pantofi, bijuterii si ochelari denumite JOOP! (literele scrise cu majuscule si semnul exclamarii simbolizeaza energia) la scara mondiala, Joop a devenit recunoscut ca adevarata stea a modei. In 1998, Wolfgang a vandut o mare parte a actiunilor, iar in 2001 a vandut si restul lor. 1987 a vazut lansarea primei sale colectii de parfumuri. Colectia este notabila si datorita produselor aftershave ce o compun. Linia de parfumuri pentru barbati a inceput cu JOOP! Homme eau de toilette si aftershave, apoi s-a extins si include: JOOP! Jump For Him eau de toilette si aftershave, JOOP! Rococo for Men eau de toilette, JOOP! Go For Him aftershave, JOOP! Joop For Him eau de toilette, Joop! Nightflight eau de toilette, si JOOP! What About Adam For Him eau de toilette. Linia de parfumuri pentru femei include: JOOP! Femme eau de toilette, JOOP! Rococo for Women eau de parfum, JOOP! Jette For Her eau de toilette.
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group