



Jil Sander Sun Men
Cod produs:
FJS001
Descriere
Sun Men de la Jil Sander este un parfum de barbati Aromatic Condimentat. Sun Mena fost lansat pe piata in 2002. Parfumul Sun Men a fost creat de Beatrice Piquet si Alain Astori.
Parfumul Jil Sander Sun Men se deschide cu note de rozmarin si bergamot; notele de mijloc sunt nucsoara si cardamom; iar notele de baza sunt lemn de santal si mosc.
Caracteristici
Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Jil Sander
Stil parfum:
Aromatic - Condimentat
Gen:
Aromatic
Anul lansarii:
2002
Note de varf:
rozmarin
Note de mijloc:
cardamom
nucsoara
Note de baza:
lemn de santal
mosc
Cod produs:
FJS001
Descriere Jil Sander
parfumuri Jil Sander | Designerul Jil Sander are o baza de 51 parfumuri. Prima editie a fost creata in 1979 , iar cea mai recenta editie dateaza din 2014. Jil Sander parfumurile au fost produse in colaborare cu parfumeurii Gilles Romey, Jacques Artarit, Thierry Wasser, Annick Menardo, Pierre Bourdon, Nathalie Lorson, Ilias Ermenidis, Mark Buxton, Evelyne Boulanger, Emilie (Bevierre) Coppermann, Michel Almairac, Jacques Cavallier, Alain Astori, Beatrice Piquet, Sophie Labbe, Olivier Polge, Bruno Jovanovic, Bernard Ellena, Lucas Sieuzac si Sylvie Fischer.
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group