PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

In The Mood For Love Pure

Cod produs:
FGF010
145,00 RON (Reducere 34%)
95,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 30 ml 145,00 RON 95,00 RON
Apa de Toaleta 50 ml 205,00 RON 155,00 RON
Apa de Toaleta 100 ml 230,00 RON 138,00 RON
Tester Apa de Toaleta 100 ml 209,00 RON 159,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Gianfranco Ferre  In The Mood For Love Pure este un parfum Floral Fructat de dama. Acesta este o noua editie a liniei In The Mood For Love lansat pe piata in 2010. Descris ca un parfum proaspat, pasional, plin de viata, parfumul venereaza dragostea pura. Compozitia parfumului se deschide cu o explozie de fructe: bergamot, para, coacaze, piersica si mar rosu. Acestea se continua cu un buchet floral de iasomie, crin, floare de cires si trandafiri, iar la baza avem note lemnoase, cedru de virginia si mosc.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Gianfranco Ferre
Stil parfum:
Floral - Fructat
Gen:
Cald Dulce Elegant
Anul lansarii:
2010
Note de varf:
Para coacaze mar rosu piersica
Note de mijloc:
crin floare de cires iasomie trandafir
Note de baza:
cedru de Virginia mosc note lemnoase
Cod produs:
FGF010
parfumuri Gianfranco Ferre | Gianfranco Ferre s-a nascut in 1944 fiind un renumit designer de moda, de asemenea, cunoscut sub numele de arhitectul modei pentru trecutul sau si datorita creatiilor de design vestimentar. Nascut in Legnano, Italia, el a primit o diploma in arhitectura in anul 1969, universitatea Politecnica din Milano. In anul 1983 se va alatura lui Domus Academy ca fondator profesor al Departamentului de Design Vestimentar. Ferre si-a inceput cariera in moda in 1970 cu proiectarea unor accesorii, apoi a lucrat ca designer la o fabrica de pelerine de ploaie intre 1972-1974. In anul 1974 si-a deschis propria sa companie lansand prima colectie vestimentara destinata femeilor si semnata sub numele sau. Primul parfum creat a fost in anul 1984 numit Ferre, un parfum floral aldehidic, ce a avut un mare succes. Ferre a continuat cu impresionanta sa colectie de parfumuri pe care le-a creat in colaborare cu parfumieri ca Mark Buxton, Pierre Bourdon, Alexandra Jouet, Francis Kurkdjian, Karine Dubreuil, Maurice Roucel, Jean-Charles Niel, Michele Saramito, Olivier Polge si Alienor Massenet.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group