









Hugo XX
Cod produs:
FHB034
Descriere
Hugo Boss Hugo XX este un parfum Floral Fructat de dama, care a intrat pe piata in 2007. Acesta, dezvaluie echilibrul perfect intre note florale, fructate si lemnoase. Descopera adevatara dragoste prin aceasta comoara neasteptata.
Parfumul Hugo XX se va deschide cu note fructate: mandarine, coacaze si arbore de lychee. Notele de mijloc: iasomie, orez, trandafiri, in timp ce notele de top se bazeaza pe ambra, mosc, lemn de santal
Caracteristici
Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Hugo Boss
Gen:
Creativ
Feminin
Modern
Anul lansarii:
2007
Note de varf:
coacaze negre
lici
mandarina
Note de mijloc:
iasomie
orez Basmati
trandafir
Note de baza:
ambra
lemn de santal
mosc
Cod produs:
FHB034
Descriere Hugo Boss
Hugo Boss | parfumuri Hugo Boss | La cativa ani dupa al Primul Razboi Mondial, Hugo Boss a pus bazele casei sale germane de moda in 1923. Compania a creat uniformele negre pentru trupele SS, multe prin munca fortata in perioada nazista. La cinci ani dupa moartea lui Boss, Hugo Boss a lansat in 1953 o linie vestimentara pentru barbati. In 1984 au lansat primul parfum. Compania are acum cateva branduri cunoscute, incuzand: Boss Selection, Boss Black, Boss Orange si Hugo.
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group