PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Hugo Woman

Cod produs:
FHB033
139,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 40 ml 139,00 RON
Apa de Toaleta 75 ml 165,00 RON
Apa de Toaleta 125 ml 219,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Hugo Woman este simplu si gratios, un amestec spectaculos de fructe si flori ce scoate la iveala o esenta seducatoare. A fost creat in 1997 ca fiind un parfum inovator pentru femeia moderna, de Ursula Wandel. 

Compozitia parfumului se deschide cu note fructate, proaspete. traseul este continuat de note florale ce formeaza o inima senzuala, iar sa baza stau note usor lemnoase, indulcite de vanilie, ambra si rasina.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Hugo Boss
Gen:
Chic Delicios Melancolic
Anul lansarii:
1997
Note de varf:
ciclama coacaze lichen mar pepene piersica
Note de mijloc:
crin iasomie radacina de stanjenel zambila de apa
Note de baza:
ambra cedru de Virginia lemn de santal orhidee rasina vanilie
Cod produs:
FHB033
Descriere Hugo Boss
Hugo Boss | parfumuri Hugo Boss | La cativa ani dupa al Primul Razboi Mondial, Hugo Boss a pus bazele casei sale germane de moda in 1923. Compania a creat uniformele negre pentru trupele SS, multe prin munca fortata in perioada nazista. La cinci ani dupa moartea lui Boss, Hugo Boss a lansat in 1953 o linie vestimentara pentru barbati. In 1984 au lansat primul parfum. Compania are acum cateva branduri cunoscute, incuzand: Boss Selection, Boss Black, Boss Orange si Hugo.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group