







Hugo Boss Dark Blue
Cod produs:
MHB026
Descriere
Hugo Boss lanseaza in 1999, Hugo Dark Blue. Creat de Beatrice Piquet, parfumul este clasificat drept reconfortant si usor lemnos.
Dark Blue de la Hugo Boss este un parfum masculin cu o deschidere proaspata de citrice si ghimbir, traseul este continuat de note florale si lemn de Mahon, iar baza este lemnoasa, accentuata de note dulci de vanilie si rasina benzoica.
Caracteristici
Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Hugo Boss
Stil parfum:
Oriental - Condimentat
Gen:
Chic
Fascinant
Modern
Anul lansarii:
1999
Note de varf:
ghimbir
grapefruit
lamaie
lamaie verde
portocala
Note de mijloc:
cardamom
chiparos
lemn de mahon
muscata
salvie
Note de baza:
cedru
paciuli
rasina benzoica
vanilie
vetiver
Cod produs:
MHB026
Descriere Hugo Boss
Hugo Boss | parfumuri Hugo Boss | La cativa ani dupa al Primul Razboi Mondial, Hugo Boss a pus bazele casei sale germane de moda in 1923. Compania a creat uniformele negre pentru trupele SS, multe prin munca fortata in perioada nazista. La cinci ani dupa moartea lui Boss, Hugo Boss a lansat in 1953 o linie vestimentara pentru barbati. In 1984 au lansat primul parfum. Compania are acum cateva branduri cunoscute, incuzand: Boss Selection, Boss Black, Boss Orange si Hugo.
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group