PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Gucci pour Homme II

Cod produs:
MGUC026
239,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 50 ml 289,00 RON
Apa de Toaleta 100 ml 359,00 RON
Tester Apa de Toaleta 100 ml 239,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Un parfum lemnos, picant si plin cu nectar, cu o dulce nota de bergamota, violeta si mosc in deschidere, Gucci pour Homme II are un aspect care declanseaza caracterul de rasa, plin cu arome de  smirna, frunzele de tutun, ceai negru si ardei iute. parfumul a fost creat de Karine Dubreuil si lansat pe piata in 2007.

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Gucci
Stil parfum:
Lemnos - Condimentat
Gen:
Clasic Creativ Luminos
Anul lansarii:
2007
Note de varf:
frunza de violeta
Note de mijloc:
ceai negru pimento scortisoara
Note de baza:
frunze de tutun maslin mosc smirna
Cod produs:
MGUC026
Descriere Gucci
parfumuri Gucci | Gucci, una dintre cele mai cunoscute branduri vestimentare din lume, a fost fondat in 1906 de Guccio Gucci. A fost declarata ca una din brandurile Top 100, precum si 'cel mai vandut brand italian' in lume. Guccio Gucci a pornit brandul ca o afacere de familie cu un magazin de selarie. A inceput sa vanda genti pentru calareti in anii 1920, iar curand s-a extins deschizand un boutique in Roma. Din cei sase copii pe care i-a avut, patru au condus compania dupa moartea sa in 1953. La sfarsitul anilor 1970, compania a fost pe punctul de a da faliment datorita neintelegerilor dintre frati. La sfarsitul anilor 1980 si-a recastigat succesul.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group