













Gucci Eau De Parfum I
Cod produs:
FGUC018
Descriere
Gucci Eau de Parfum este un parfum Oriental, Condimentat, creat in 2002 de Daniela Roche Andrier. Deschiderea de heliotrop cu vanilie este imbinata cu o nuanta de migdale, pe o baza de chimen. Irisul se adauga la aroma pudranta. Se simte un iz de capsuni si arome de piele. Mijlocul parfumului este subtil, din tamaie covarsitoare care adauga misterul intunecat parfumului. Sunt prezente si note de vanilie si mosc ametitor.
Caracteristici
Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Gucci
Stil parfum:
Oriental - Condimentat
Gen:
Cald
Clasic
Misterios
Anul lansarii:
2002
Note de varf:
floare de portocal
heliotrop
Note de mijloc:
chimion
cimbru
stanjenel
Note de baza:
esenta de cedru
lemn de santal
mosc
pielarie
tamaie
vanilie
Cod produs:
FGUC018
Descriere Gucci
parfumuri Gucci | Gucci, una dintre cele mai cunoscute branduri vestimentare din lume, a fost fondat in 1906 de Guccio Gucci. A fost declarata ca una din brandurile Top 100, precum si 'cel mai vandut brand italian' in lume. Guccio Gucci a pornit brandul ca o afacere de familie cu un magazin de selarie. A inceput sa vanda genti pentru calareti in anii 1920, iar curand s-a extins deschizand un boutique in Roma. Din cei sase copii pe care i-a avut, patru au condus compania dupa moartea sa in 1953. La sfarsitul anilor 1970, compania a fost pe punctul de a da faliment datorita neintelegerilor dintre frati. La sfarsitul anilor 1980 si-a recastigat succesul.
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group