PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Green Tea Camellia

Cod produs:
FEA009
95,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Tester Apa de Toaleta 100 ml 95,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Green Tea Camellia face parte din colectia de parfumuri Green Tea a lui Elizabeth Arden din 1999. Lansat in 2011, noul parfum este inspirat de Ikebana, arta antica de aranjament floral japonez. Creat in jurul a trei note principale: ceai verde, floare de Camelie si Yuzu, acest parfum este un adevarat revigorant si calmat pentru starea de spirit. In ceea ce priveste ceaiul de Camellia, principalul ingredient al parfum, Elizabeth Arden explica faptul ca aceasta floare este venerata pentru utilizarea sa in ceremonia ceaiului traditional. Aceasta planta mai este denumirea si botanica de ceai.
Compoztia se deschide cu citrice si ceai verde. Inima este florala strabatuta de amestecuri de Camellia, bujor, magnolie, iasomie si flori de mandarin. La baza parfumului stau esentele de mosc, mesteacan, muschi si lemn dulce.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Elizabeth Arden
Stil parfum:
Floral
Gen:
Energic Relaxant Revigorant
Anul lansarii:
2011
Note de varf:
chimion lamaie de Amalfi portocala rabarbar yuzu
Note de mijloc:
bujor camelie floare de mandarin iasomie magnolie menta prune
Note de baza:
condimente cuisoare fenicul lichen mesteacan mosc seminte de telina
Cod produs:
FEA009
Descriere Elizabeth Arden
parfumuri Elizabeth Arden | In vremea in care machiajul era privit ca inacceptabil pe scena, Elizabeth Arden a recunoscut dorinta femeilor de a iesi din tiparul invechit al femeii post-Victoriene. A avut grija ca produsele cosmetice sa fie acceptate de societate, fiind cea care a deschis drumul ideii de Total Look - culori armonioase pentru ochi, buze, obraji si unghii. A adus de la Paris pudra rosie si alte nunate si a introdus un nou concept pentru machiajul ochilor. In anii 1930, in America erau cunoscute trei nume: masinile de cusut Singer, Coca-Cola si Elizabeth Arden. In timp ce lumea se schimba, iar al Doilea Razboi Mondial a inceput, Elizabeth Arden a aratat femeilor din clasa muncitoare cum sa aplice machiajul si sa se imbrace corespunzator carierei alese. Stia ca femeile vor si au nevoie sa se adapteze schimbarilor societatii.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group