PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Gloria Vanderbilt

Cod produs:
FGV004
99,00 RON (Reducere 50%)
49,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 100 ml 99,00 RON 49,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Gloria Vanderbilt Vanderbilt este un parfum Oriental Floral de dama lansat in anul 1982. Creatorul acestui parfum este Sophia Grojsman. Compozitia parfumului se deschide cu note de aldehide, ananas, floare de portocal, lavanda, note verzi si bergamot. Traseul oriental devine floral prin prezenta aromelor de garoafa, tuberoza, radacina de stanjenel, iasomie, ylang-ylang si trandafir, iar la baza isi fac aparitia notele lemnoase si cele condimentate: lemn de santal, scortisoara, opoponax, mosc, zibeta, vanilie si vetiver.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Gloria Vanderbilt
Gen:
Aromatic
Anul lansarii:
1982
Note de varf:
aldehide ananas floare de portocal lavanda note verzi
Note de mijloc:
garoafa iasomie radacina de stanjenel trandafir ylang-ylang
Note de baza:
lemn de santal mosc opoponax scortisoara vanilie vetiver zibeta
Cod produs:
FGV004
parfumuri Gloria Vanderbilt | Gloria Vanderbilt a fost nascuta in New York City in anul 1880. Ea a fost botezat in Biserica Episcopala ca Gloria Laura Vanderbilt iar dupa moartea tatălui ei, a trecut la credinta Catolica, de care apartinea mama sa. Din prima casatorie a tatalui ei a avut o sora vitrega, Cathleen Vanderbilt, cu care a fost nevoita sa imparta mostenirea lasata de tatal lor. Gloria Vanderbilt a studiat actoria la Neighborhood Playhouse cu profesorul Sanford Meisner si arta la Liga Studentilor Arta din New York. A cunoscută pentru arta sa, prin creatiile de picturi in ulei, cu acuarele si pasteluri. In anul 1970 sa aventurat in industria modei cu ajutorul lui Glentex, pentru o linie de esarfe. In 1976, designerul indian Mohan Murjani a propus lansarea unei linii de blugi de design pe care va fi inscriptionat numele ei dar si logoul in forma de lebada. In anul 1978, Gloria Vanderbilt isi vinde drepturile de autor Grupului Murjani, urmand sa isi deschida propria companie GV SRL in New York. In perioada 1982 - 2002 L'Oreal a lansat opt ​​parfumuri sub numele de marca Gloria Vanderbilt. In anul 2001 Vanderbild deschide expozitia de arta de cutii de vis, si o expozitie de 35 de tablouri, urmand ca la sfarsitul anului sa apara si editia de parfum pentru femei cu numele Vanderbilt Women. Ultima sa editie a fost lansata in anul 2012: Little Gloria, un parfum destinat femeilor tinere, mai degraba copiilor, flaconul fiind deasemenea specific acestei varste.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group