PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Givenchy Play Sport

Cod produs:
MGI019
159,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 50 ml 159,00 RON
Apa de Toaleta 100 ml 199,00 RON
Tester Apa de Toaleta 100 ml 179,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Pentru anul 2012, Givenchy vine cu o noua editie Givenchy Play Sport, un parfum Citric Aromatic de barbati care aduce un plus de adrenalina in viata. Parfumul se deschide cu un concentrat indraznet de citrice, cu o mare viteza pana la ritmul de note verzi, picante si woody. Partea eleganta a parfumului se datoreaza drydown-ului de mosc. Potrivit descrierilor Givenchy Play Sport este un parfum care va excita simturile. Acest lucru se datoreaza esentei minunate din compozitia parfumului, sticlei elegante si ambalajului care exprima eleganta, lux si rafinatate. 
Chic si sportiv parfumul imaginea parfumului o reprezinta nimeni altul decat Justin Timberlake, la volanul unei masini sport, reprezentand intruchiparea seductiei, elegantei si a energiei.

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Givenchy
Stil parfum:
Citric - Aromatic
Gen:
Sport
Anul lansarii:
2012
Note de varf:
floare de ghimbir lamaie menta
Note de mijloc:
amyris piper
Note de baza:
mosc
Cod produs:
MGI019
Descriere Givenchy
Givenchy | parfumuri Givenchy de dama si barbatesti | Casa Givenchy a fost fondata in 1952 de Contele Hubert James Marcel Taffin de Givenchy. Nascut in 1927, designerul francez era inconjurat de o familie de designeri. Strabunicul din partea mamei era designer de teatru, iar stra-strabunicul sau crea decoruri pentru Opera din Paris. A lucrat alaturi de Pierre Balmain si Christian Dior, precum si alaturi de designerul Elsa Schiaparelli din 1947 pana in 1951. In 1952 Givenchy si-a deschis propria sa casa de creatie la Plaine Monceau in Paris. Prima sa colectia a fost "Bettina Graziani". La varsta de 25 ani, era cel mai tanar creator de moda din industria modei de la Paris. Desi primele sale colectii au fost create cu materiale ieftine, datorita finantelor, clientii au fost interesati de creatiile sale. Givenchy a intalnit-o pe Audrey Hepburn in 1953 si a creat cea mai mare parte a garderobei purtate de aceasta in filmele sale. Primul sau parfum a fost creat tot pentru Audrey Hepburn, L'Interdit si Le De Givenchy. Givenchy s-a retras in 1995.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group