PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Givenchy PI Π

Cod produs:
MGI026
169,00 RON (Reducere 5%)
159,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 30 ml 169,00 RON 159,00 RON
Apa de Toaleta 50 ml 209,00 RON 159,00 RON
Apa de Toaleta 100 ml 299,00 RON 279,00 RON
Tester Apa de Toaleta 100 ml 289,00 RON 209,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Givenchy Pi  este un parfum oriental lemnos si este creat special pentu dornici de experimente senzuale si cu spirit explorator. Sticla sa cu linii geometrice te transporta intr-un unisers necunoscut, dar usor de integrat, unde starea de bine se impleteste cu linistea si aventura. Creat de  Alberto Morillas in 1998, compozitia lui Givenchy Pi se deschide cu note de busuioc, rozmarin, tarhon si mandarine. Notele de mijloc formeaza o inima florala senzuala: Crini de vale, neroli, floare de Anise si Geranium. Cu o baza dulce, oriental, lemnoasa, acest parfum introduce note de valinie, zahar brun, benzoin, migdale, boabe de tonka si lemn de cedru.

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Givenchy
Stil parfum:
Oriental - Lemnos
Gen:
Exploziv Intens Pasional
Anul lansarii:
1998
Note de varf:
busuioc mandarina rozmarin tarhon
Note de mijloc:
anason lacramioare muscata neroli
Note de baza:
boabe de tonka cedru migdale rasina benzoica vanilie zahar brun
Cod produs:
MGI026
Descriere Givenchy
Givenchy | parfumuri Givenchy de dama si barbatesti | Casa Givenchy a fost fondata in 1952 de Contele Hubert James Marcel Taffin de Givenchy. Nascut in 1927, designerul francez era inconjurat de o familie de designeri. Strabunicul din partea mamei era designer de teatru, iar stra-strabunicul sau crea decoruri pentru Opera din Paris. A lucrat alaturi de Pierre Balmain si Christian Dior, precum si alaturi de designerul Elsa Schiaparelli din 1947 pana in 1951. In 1952 Givenchy si-a deschis propria sa casa de creatie la Plaine Monceau in Paris. Prima sa colectia a fost "Bettina Graziani". La varsta de 25 ani, era cel mai tanar creator de moda din industria modei de la Paris. Desi primele sale colectii au fost create cu materiale ieftine, datorita finantelor, clientii au fost interesati de creatiile sale. Givenchy a intalnit-o pe Audrey Hepburn in 1953 si a creat cea mai mare parte a garderobei purtate de aceasta in filmele sale. Primul sau parfum a fost creat tot pentru Audrey Hepburn, L'Interdit si Le De Givenchy. Givenchy s-a retras in 1995.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group