PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Givenchy Ange ou Demon

Cod produs:
FGI004
275,00 RON (Reducere 38%)
169,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 30 ml 275,00 RON 169,00 RON
Apa de Parfum 50 ml 289,00 RON 229,00 RON
Apa de Parfum 100 ml 399,00 RON 289,00 RON
Tester Apa de Parfum 100 ml 379,00 RON 255,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Ange ou Demon de la Givenchy este un parfum Oriental Floral de dama lansat in anul 2006 si creat de renumitul designer Serge Mansau.

Givenchy Ange ou Demon reinterpreteaza senzualitatea si eleganta. Luxurioasa forma a sticlei subliniaza ideia unui obict pretios de cristal si ascunde multe interpretari legate in mare parte de contrastul intuneric-lumina, divin si seductie.

Eleganta oricarei femei Ange ou Demon este una radianta misterioasa si impunatoare.

Enigamaticul parfum Givenchy Ange ou Demon insufleteste misterul seductiei in nuantele unui buchet floral oriental de crini dulci, orhidee Maxillaria, ylang-ylang si Sofran, la care se adauga vanilie si patchouli, imbratisat de miresme usoare din lemn de trandafir, palissander si boabe Tonka.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Givenchy
Stil parfum:
Oriental - Floral
Gen:
Fascinant Misterios Seducator
Anul lansarii:
2006
Note de varf:
cimbru mandarina sofran
Note de mijloc:
crin orhidee ylang-ylang
Note de baza:
boabe de tonka lemn de trandafir brazilian lichen vanilie
Cod produs:
FGI004
Descriere Givenchy
Givenchy | parfumuri Givenchy de dama si barbatesti | Casa Givenchy a fost fondata in 1952 de Contele Hubert James Marcel Taffin de Givenchy. Nascut in 1927, designerul francez era inconjurat de o familie de designeri. Strabunicul din partea mamei era designer de teatru, iar stra-strabunicul sau crea decoruri pentru Opera din Paris. A lucrat alaturi de Pierre Balmain si Christian Dior, precum si alaturi de designerul Elsa Schiaparelli din 1947 pana in 1951. In 1952 Givenchy si-a deschis propria sa casa de creatie la Plaine Monceau in Paris. Prima sa colectia a fost "Bettina Graziani". La varsta de 25 ani, era cel mai tanar creator de moda din industria modei de la Paris. Desi primele sale colectii au fost create cu materiale ieftine, datorita finantelor, clientii au fost interesati de creatiile sale. Givenchy a intalnit-o pe Audrey Hepburn in 1953 si a creat cea mai mare parte a garderobei purtate de aceasta in filmele sale. Primul sau parfum a fost creat tot pentru Audrey Hepburn, L'Interdit si Le De Givenchy. Givenchy s-a retras in 1995.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group