







Giorgio Beverly Hills
Cod produs:
FGBH002
Descriere
Giorgio Beverly Hills este un parfum clasic american care domina in anii 80 in toata lumea. Giorgio Beverly Hills are o aroma intensa, foarte persistenta si este destinat femeilor puternice.
Caracteristici
Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Giorgio Beverly Hills
Stil parfum:
Floral
Gen:
Floral
Anul lansarii:
1981
Note de varf:
caisa
floare de portocal
piersica
Note de mijloc:
gardenie
iasomie
orhidee
trandafir
ylang-ylang
Note de baza:
ambra
cedru
lemn de santal
lichen
mosc
musetel
paciuli
vanilie
Cod produs:
FGBH002
Descriere Giorgio Beverly Hills
Giorgio Beverly Hills | parfumuri Giorgio Beverly Hills | Infiintat in 1961 de legendarul Fred Hayman, Giorgio Beverly Hills este faimos pentru marchiza sa galben cu negru si pentru prima sa locatie pe Rodeo Drive. Un boutique de moda de lux cu o clientela cunoscuta si devotata, magazinul contine o combinatie de haine frumoase si unice, cadouri si produse pentru casa. Creat pentru a evoca stilul stralucitor de viata al Hollywoodului, primul parfum numit Giorgio a fost lansat in 1981. Succesul avut cu Giorgio a condus la lansarea unui nou parfum (Red) in 1989. Apoi Wings in 1994, Giorgio Aire in 1995, Ocean Dream si Red 2 in 1996, Giorgio G in 1999, si Giorgio Beverly Hills si So You in 2002. Parfumurile feminime sunt completate de cateva colonii populare pentru barbati: Giorgio Beverly Hills, Giorgio V.I.P. Special Reserve, RED for Men si Wings For Men.
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group