HIRIS PREMIUM - vezi programul de loialitate

Gel de dus Versace Man Eau Fraiche

Cod produs:
MVEF1025
134,00 RON (Reducere 4%)
128,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Gel de dus 200 ml 128,00 RON
134,00 RON
* COST TRANSPORT 15.99 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 299 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Comenzi telefonice - 0724.216.2160724.216.216, Luni-Vineri, 09:30 -18:30;
  • ×

Descriere

Gel de dus Versace Man Eau Fraiche 200 ml

Man Eau Fraiche de la Versace este un parfum lemnos acvatic pentru barbati.

Man Eau Fraiche a fost lansat in anul 2006.

Creatorul acestui parfum este Olivier Cresp.

Note de varf: bergamota, lemn de trandafir, cardamom, lamaie si carambola;

Note de mijloc: tarhon, salvie, cedru si piper;

Note de baza: ambra, sofran, mosc, note lemnoase si sicomor.

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Gel de Dus
Brand:
Versace
Stil parfum:
Lemnos - Acvatic
Gen:
Aromatic Fresh
Anul lansarii:
2006
Note de varf:
carambola (fructul stea) cardamom lamaie lemn de trandafir brazilian
Note de mijloc:
cedru piper salvie tarhon
Note de baza:
ambra mosc note lemnoase sicomor sofran
Cod produs:
MVEF1025
Descriere Versace
Versace

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group