HIRIS PREMIUM - vezi programul de loialitate

Gel de Dus Ricci Ricci

Cod produs:
FNR002
179,00 RON (Reducere 46%)
95,00 RON
Gel de dus 200 ml 95,00 RON
179,00 RON
* COST TRANSPORT 15.99 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 299 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
Comenzi telefonice - 0724.216.2160724.216.216, Luni-Vineri, 09:30 -18:30;
  • ×

Descriere

Nina Ricci Ricci Ricci Gel de Dus 200 ml

 

Ricci Ricci este un parfum Chypre - Floral, creat de Aurelien Guichard si Jacques Huclier si lansat pe piata in anul 2009. Descris ca un parfum senzual, misterios si ispititor, dat de aroma florala infasurata intr-o panglica de gorgous cu miresme proaspete de trandafiri. Este un parfum chic si plin de farmec cu o compozitie ce contine tonuri de rabarbar, bergamota, floarea lunii, tuberoza, trandafiri, pachiuli si lemn de santal.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Gel de Dus
Gen:
Creativ Romantic
Anul lansarii:
2009
Note de varf:
rabarbar
Note de mijloc:
datura tinctura de trandafiri
Note de baza:
lemn de santal paciuli
Cod produs:
FNR002
Descriere Nina Ricci
Nina Ricci

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group