HIRIS PREMIUM - vezi programul de loialitate

Gel de Dus Carolina Herrera 212 VIP

Cod produs:
FCH232
169,00 RON (Reducere 38%)
104,00 RON
Gel de dus 200 ml 104,00 RON
169,00 RON
* COST TRANSPORT 15.99 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 299 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
Comenzi telefonice - 0724.216.2160724.216.216, Luni-Vineri, 09:30 -18:30;
  • ×

Descriere

Gel de Dus Carolina Herrera 212 VIP 200 ml. 

 

Carolina Herrera 212 prezinta varianta VIP, aparuta la sfarsitul anului 2011.

Este un parfum inspirat de catre persoanele cele mai creative din New York si toate talentele care scriu istoria orasului.
212 VIP este un parfum seducator si festiv, care combina stilul urban cu atitudinea clasica. Parfumul este construit pe trei teme: una aromata (bazata pe note de fructe exotice), una mondena (gardenie) si una eleganta (vanilie si boabe de tonka).

Inscriptia "Are you on the list?" da un plus de VIP. Parfumul se deschide cu un cocktail de fructe pabat pe arome de fructul pasiunii si rom. Inima este mai florala bogata in tonuri de gardenie, iar finalul este unul bogat si cald si combina amestecuri de vanilie, tonka si note lemnoase.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Gel de Dus
Stil parfum:
Oriental - Vanilat
Gen:
Elegant Extravagant Misterios
Note de varf:
maracuia rom
Note de mijloc:
gardenie mosc
Note de baza:
boabe de tonka vanilie
Cod produs:
FCH232
Carolina Herrera

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group