HIRIS PREMIUM - vezi programul de loialitate

Gel de Dus Bvlgari Goldea

Cod produs:
FBV8555
145,00 RON (Reducere 21%)
114,00 RON
Gel de dus 200 ml 114,00 RON
145,00 RON
* COST TRANSPORT 15.99 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 299 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
Comenzi telefonice - 0724.216.2160724.216.216, Luni-Vineri, 09:30 -18:30;
  • ×

Descriere

Gel de Dus Bvlgari Goldea 200 ml


Bvlgari Goldea este un parfum de dama Oriental Floral lansat in octombrie 2015 si reprezinta inceputul unei colectii noi, precum Omnia lansata in urma cu 10 ani.

Noul parfum de dama de la Bvlgari "Goldea" este inspirat de lunina si aur. Numele inseamna "Gold Godess - Regina de aur". 

Compozitia acestui parfum este semnata de Alberto Morillas fiind un parfum oriental-florala cu note fluorescente intr-o combinatie indrazneata si putin greoaie. Bvlgari Goldea se anunta ca fiind un parfum puternic cu note de mosc cristalizat, flori de portocal, zmeura si bergamota. In mijloc apare din nou moscul alaturi de ylang-ylang si iaomie, iar baza prezinta acorduri de mosc catifelat, ambra, paciuli si papirus egiptean. 

Imaginea campaniei publicitare realizate de Mert Alas si Marcus Piggott este modelul  Isabeli Fontana.


Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Gel de Dus
Stil parfum:
Oriental - Floral
Anul lansarii:
2015
Note de varf:
bergamota floare de portocal mosc zmeura
Note de baza:
ambra iasomie mosc pachiuli papirus ylang-ylang
Cod produs:
FBV8555
Descriere Bvlgari
Bvlgari

Bvlgari | parfumuri Bvlgari | Fondatorul brand-ului Bvlgari este Sotirio Bulgari. Cuvantul Bvlgari este pentru bijuterii, sinonim cu excelenta si prestigiul. De peste un secol au fost lideri incontestabili in industria italiana a bijuteriilor, inspirandu-se din arta greaca si romana, cu legaturi in arta contemporana.

Punctul de cotitura a fost imediat dupa al Doilea Razboi Mondial, cand compania isi defineste propriul stil unic, detasandu-se de regulile stricte ale scolii franceze de prelucrare a aurului, scoala dominanta la acea data. Linia de parfumuri au introdus-o la inceputul anilor 1990. Au continuat sa lanseze noi colectii, de la esarfe si cravate de matase la produse din piele (protofele, curele, etc.) si ochelari