HIRIS PREMIUM - vezi programul de loialitate

Gel de Dus Brit Rhythm for Him

Cod produs:
MBUR5802
145,00 RON (Reducere 41%)
85,00 RON
Gel de dus 150 ml 85,00 RON
145,00 RON
* COST TRANSPORT 15.99 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 299 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
Comenzi telefonice - 0724.216.2160724.216.216, Luni-Vineri, 09:30 -18:30;
  • ×

Descriere

Gel de Dus Burberry Brit Rhythm for Him 150 ml

Burberry continua colectia de parfumuri Brit cu o noua lansarein 2014, Brit Rhythm, de dama si de barbat.

Brit Rhythm for Him este un parfum intens cu note de pielarie, creat de Dominique Ropion, Anne Flipo si Olivier Polge, si reprezinta barbatul trendy si rebel, care simte ritmul vietii si se adapteaza oricarui stil de viata. 

Compozitia parfumului se deschide cu note aromate de busuioc, verbina, cardamom si boabe de ienupar; treseul se continua cu note intense de pielarie, paciuli si styrax; iar notele de baza contin cedru, tamaie si boabe de tonka.

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Gel de Dus
Stil parfum:
Pielarie
Gen:
Intens Oriental Trendy
Anul lansarii:
2014
Note de varf:
boabe de ienupar busuioc cardamom verbina
Note de mijloc:
paciuli pielarie styrax
Note de baza:
boabe de tonka cedru tamaie
Cod produs:
MBUR5802
Descriere Burberry
Burberry

Burberry | parfumuri Burberry | brandul Burberry a fost fondat in 1856 de catre Thomas Burberry, atunci avea 21 ani, in Basingstoke, Hampshire, Anglia. Pana in 1870 afacerea era stabila ca o sursa distinsa de haine pentru strada. In 1880 el a inventat gabardina, o tesatura rezistenta la apa, durabila si a patentat aceasta inventie in 1888. In 1891 a deschis un magazin in Haymarket, Londra, care in prezent este sediul central al corporatiei Burberry.

Faimoasa stofa in carouri a Burberry a fost creata in anii 1920 si a fost folosita intr-o linie vestimentara pentru trenchuri. In 1967 stofa in carouri a Burberry a fost folosita la umbrele, esarfe si genti. Cand Rose Marie Bravo a devenit sef executiv in 1997, a revitalizat brandul punand-o pe Kate Moss in campania publicitara si lansand produse noi cu un design nou. 

Astezi produsele de referinta ale Burberry sunt gentile si parfumurile. In februarie 1999 Burberry a pus in scena prima parada a modei pentru colectiile sale in cadrul London Fashion Week si a primit premiul de British Classic Design Collection of the Year. Burberry a fost din nou premiat de British Fashion Council in 2000 si 2001 atat in categoria moda clasica, cat si in categoria moda contemporana. De atunci, Burberry a continuat sa se diversifice, sa creasca si sa satisfaca o multime de adepti noi si loiali ai modei.