PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Gel de Dus Brit Rhythm for Him

Cod produs:
MBUR5802
145,00 RON (Reducere 41%)
84,55 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Gel de dus 150 ml 145,00 RON 84,55 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Gel de Dus Burberry Brit Rhythm for Him 150 ml

Burberry continua colectia de parfumuri Brit cu o noua lansarein 2014, Brit Rhythm, de dama si de barbat.

Brit Rhythm for Him este un parfum intens cu note de pielarie, creat de Dominique Ropion, Anne Flipo si Olivier Polge, si reprezinta barbatul trendy si rebel, care simte ritmul vietii si se adapteaza oricarui stil de viata. 

Compozitia parfumului se deschide cu note aromate de busuioc, verbina, cardamom si boabe de ienupar; treseul se continua cu note intense de pielarie, paciuli si styrax; iar notele de baza contin cedru, tamaie si boabe de tonka.

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Gel de Dus
Brand:
Burberry
Stil parfum:
Pielarie
Gen:
Intens Oriental Trendy
Anul lansarii:
2014
Note de varf:
boabe de ienupar busuioc cardamom verbina
Note de mijloc:
paciuli pielarie styrax
Note de baza:
boabe de tonka cedru tamaie
Cod produs:
MBUR5802
Descriere Burberry
Burberry | parfumuri Burberry | brandul Burberry a fost fondat in 1856 de catre Thomas Burberry, atunci avea 21 ani, in Basingstoke, Hampshire, Anglia. Pana in 1870 afacerea era stabila ca o sursa distinsa de haine pentru strada. In 1880 el a inventat gabardina, o tesatura rezistenta la apa, durabila si a patentat aceasta inventie in 1888. In 1891 a deschis un magazin in Haymarket, Londra, care in prezent este sediul central al corporatiei Burberry. In 1904, logoul ecvestru al Burberry a fost creat, iar in 1914 a fost comandat de Biroul de Razoi sa ajusteze haina ofiterilor si astefel a rezultat trenchul din zilele noastre. Faimoasa stofa in carouri a Burberry a fost creata in anii 1920 si a fost folosita intr-o linie vestimentara pentru trenchuri. In 1967 stofa in carouri a Burberry a fost folosita la umbrele, esarfe si genti. Cand Rose Marie Bravo a devenit sef executiv in 1997, a revitalizat brandul punand-o pe Kate Moss in campania publicitara si lansand produse noi cu un design nou. Compania are magazine si francize in majoritatea tarilor de pe glob. Atat Elizabeth Regina Angliei, cat si fiul sau Printul de Wales au acordat companiei mandate regale. Astezi produsele de referinta ale Burberry sunt gentile si parfumurile. In februarie 1999 Burberry a pus in scena prima parada a modei pentru colectiile sale in cadrul London Fashion Week si a primit premiul de British Classic Design Collection of the Year. Burberry a fost din nou premiat de British Fashion Council in 2000 si 2001 atat in categoria moda clasica, cat si in categoria moda contemporana. De atunci, Burberry a continuat sa se diversifice, sa creasca si sa satisfaca o multime de adepti noi si loiali ai modei.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group