PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Ferre In The Mood For Love

Cod produs:
FGF008
159,00 RON (Reducere 12%)
139,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 30 ml 159,00 RON 139,00 RON
Apa de Parfum 50 ml 179,00 RON
Apa de Parfum 100 ml 239,00 RON 185,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Gianfranco Ferre In The Mood For Love este un simbol al dragostei, da viata unei senzatii intense, dorinta aprinsa pentru dragoste a femeii. O declaratie de dragoste scrisa intr-o sticla plina de pasiune.

Cea mai recenta creatie Gianfranco Ferre este un simbol al dragostei, da viata unei senzatii intense, dorinta aprinsa pentru dragoste a femeii. O declaratie de dragoste scrisa intr-o sticla plina de pasiune.

Este un parfum floral ambrat lemnos ale carui note de varf sunt subliniate de trandafirul alb care simbolizeaza senzatia de dragoste la prima vedere, nebunia iubirii de inceput care apoi se transforma in pasiune. Notele proaspete ale bergamotei si portocalei amare completeaza aceasta senzatie minunata. 

Notele de mijloc sunt ca o poveste de dragoste care devine din ce in ce mai intensa: la inceput delicata datorita ialomie si lacramioara, apoi devine mai puternica si senzuala datorita lemnului de stejar si a trandafirului roz care simbolizeaza dragostea pasionala.

Indrazneste sa traiesti o dragoste de neuitat!

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Gianfranco Ferre
Stil parfum:
Floral - Fructat
Gen:
Proaspat
Anul lansarii:
2009
Note de mijloc:
ambra magnolie note lemnoase portocala amaruie trandafir
Cod produs:
FGF008
parfumuri Gianfranco Ferre | Gianfranco Ferre s-a nascut in 1944 fiind un renumit designer de moda, de asemenea, cunoscut sub numele de arhitectul modei pentru trecutul sau si datorita creatiilor de design vestimentar. Nascut in Legnano, Italia, el a primit o diploma in arhitectura in anul 1969, universitatea Politecnica din Milano. In anul 1983 se va alatura lui Domus Academy ca fondator profesor al Departamentului de Design Vestimentar. Ferre si-a inceput cariera in moda in 1970 cu proiectarea unor accesorii, apoi a lucrat ca designer la o fabrica de pelerine de ploaie intre 1972-1974. In anul 1974 si-a deschis propria sa companie lansand prima colectie vestimentara destinata femeilor si semnata sub numele sau. Primul parfum creat a fost in anul 1984 numit Ferre, un parfum floral aldehidic, ce a avut un mare succes. Ferre a continuat cu impresionanta sa colectie de parfumuri pe care le-a creat in colaborare cu parfumieri ca Mark Buxton, Pierre Bourdon, Alexandra Jouet, Francis Kurkdjian, Karine Dubreuil, Maurice Roucel, Jean-Charles Niel, Michele Saramito, Olivier Polge si Alienor Massenet.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group