



Fan di Fendi pour Homme
Cod produs:
MFE006
Descriere
Fan di Fendi pour Homme este un parful Lemnos Aromatic pentru barbatii misteriosi, sofisticati, eleganti.
Creat in anul 2012, Fan di Fendi pour Homme a fost lansat la 5 ani dupa lansarea variantei feminine, fiind creat de Francois Demachy, Delphine Lebeau-Krowiak si Benoist Lapouza.
Compozitia parfumului prezinta note de citrice, note lemnoase, pielarie, cardamom, piper roz si busuioc.
Caracteristici
Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Fendi
Stil parfum:
Lemnos - Aromatic
Gen:
Lemnos
Anul lansarii:
2012
Note de mijloc:
busuioc
cardamom
citrice
note lemnoase
pielarie
piper roz
Cod produs:
MFE006
Descriere Fendi
Fendi | parfumuri Fendi | Brandul Fendi a fost creat in anul 1985 fiind o renumita casa de parfumuri. In colectia Fendi intra atat parfumuri de dama cat si parfumuri barbatesti. Printre cele mai cunoscute sunt: Fan di Fendi pentru femei, Fan di Fendi pentru barbati, L'Acquarossa, Fan di Fendi pour Homme Acqua, Fan di Fendi Pour Homme Assoluto.
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group