









Escada Magnetism
Cod produs:
FES021
Descriere
Escada a preluat esenta stilului lor unic si a creat un nou parfum - o reflexie a magnetismului pur feminin.
Lansat in 2003 si creat de Steve Demercado si Pierre Bourdon. parfumul feminin Magnetism te invaluie intr-o aroma senzuala, oriental-vanilata. Compozitia parfumului se deschide cu o explozie de note suculente, fructate. Invaluita intr-o inima florala cu accente condimentate si pe o baza dulce-vanilata, compozitia parfumului Escada Magnetism este accentuata si fixata de note lemnoase, mosc si ambra.
Caracteristici
Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Escada
Gen:
Exploziv
Fascinant
Pasional
Anul lansarii:
2003
Note de varf:
ananas
cassia
coacaze negre
fructe rosii
lici
magnolie
pepene
Note de mijloc:
busuioc
chimion
frezie
frunze verzi
heliotrop
iasomie
stanjenel
Note de baza:
ambra
caramel
floare de migdal
lacramioare
lemn de santal
mosc
paciuli
rasina benzoica
trandafir
vanilie absoluta
vetiver
Cod produs:
FES021
Descriere Escada
parfumuri Escada | ESCADA, un brand ce reprezinta inalta calitate, detalii superbe si maiestrie desavarsita, a fost fondata de Margaretha si Wolfgang Ley. Numele brandului, preluat de la un cal pursange, este recunoscut international. Margaretha Ley a primit premiul Munich Fashion in 1988. La doi ani dupa lansarea primului parfum ESCADA, Margaretha decedeaza la varsta de 59 de ani, in 1992. Brian Rennie, care a fost alaturi de companie din 1986, devine in scurt timp design director. Compania a mers mai departe lansand noi colectii, cum ar fi cea de ochelari. In 2006 Damiano Biella (in varsta de 35 ani) devine noul Creative Director, prezentand noul look contemporan al casei de moda ESCADA.
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group