PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Escada Especially Elixir

Cod produs:
FES005
235,00 RON (Reducere 19%)
189,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 75 ml 289,00 RON
Tester Apa de Parfum 75 ml 235,00 RON 189,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Especially Escada Elixir este noul parfum de la Escada lansat in anul 2013, o noua aroma Oriental Florala, o noua interpretare mai intensa si mai eleganta a parfumului Especially. Un parfum potrivit femeii increzatoare care lumineaza o incapere prin prezenta sa enigmatica si zambitoare. Dragut si prezentabil noul parfum a pastrat atat designul recipientului cat si o mare parte din notele primului. Compozitia parfumului te intampina cu o esenta intensa de trandafiri intr-un traseu cu note de grepfruit, para si ambretta (nalba de mosc). La mijloc isi face simtita prezenta o nota armonioasa de pruna uscata, iar baza se lasa dominata de note de paciuli, ambra, cashmeran, mosc alb si vanilie de Madagascar.

 

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Escada
Stil parfum:
Oriental - Floral
Gen:
Elegant
Anul lansarii:
2013
Note de varf:
Para ambretta (nalba de mosc) grapefruit
Note de mijloc:
prune prune uscate trandafir turcesc ylang-ylang
Note de baza:
ambra cashmeran mosc alb paciuli vanilie de Madagascar
Cod produs:
FES005
Descriere Escada
parfumuri Escada | ESCADA, un brand ce reprezinta inalta calitate, detalii superbe si maiestrie desavarsita, a fost fondata de Margaretha si Wolfgang Ley. Numele brandului, preluat de la un cal pursange, este recunoscut international. Margaretha Ley a primit premiul Munich Fashion in 1988. La doi ani dupa lansarea primului parfum ESCADA, Margaretha decedeaza la varsta de 59 de ani, in 1992. Brian Rennie, care a fost alaturi de companie din 1986, devine in scurt timp design director. Compania a mers mai departe lansand noi colectii, cum ar fi cea de ochelari. In 2006 Damiano Biella (in varsta de 35 ani) devine noul Creative Director, prezentand noul look contemporan al casei de moda ESCADA.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group