Esantion Refillable Bvlgari Rose Goldea Blossom Delight, Femei, Apa de Parfum, 5 ml

Cod produs:
FBV040593
52,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 5 ml Refillable 52,00 RON
Alte produse din gama:
Costurile de livrare nu sunt incluse
Pretul include TVA de 19%;
Comenzi telefonice - 0724.216.2160724.216.216, Luni-Vineri, 09:30 -18:30; | Nu uita ca poti acumula si plati cu puncte de fidelitate!
Cod produs:: FBV0405931
  • ×

Descriere

Apa de parfum Bvlgari Rose Goldea Blossom Delight, Femei

Rose Goldea Blossom Delight de la Bvlgari este un parfum floral de dama.

Este un parfum delicat care completeaza colectia Goldea printr-o versiune diafana, creatia din 2019 fiind voluptoasa, luminoasa si foarte feminina. Compozitia se deschide cu note de violeta, iasomie si papaya care evoca spiritul jovial si frumusetea specifica femeilor tinere. Spre centrul piramidei olfactive intalnim note puternice de trandafir, dar si gingasa lacramioara. Spre baza apar note de mosc alb, ambra si din nou, faimosul trandafir rosu. Catifelarea si naturaletea cu care se inchide este surprinzatoare, perfecta pentru femeile indragostite de zilele de vara si petreceri in aer liber. Descoperiti frumusetea captivanta a acestui parfum splendid si lasati-va purtate de romantismul notelor din compozitie!

Note de varf: frunza de violeta, papaya si iasomie;

Note de mijloc: trandafir, frunza de trandafir si lacramioare;

Note de baza: ambra, trandafir bulgaresc si mosc alb.

Caracteristici

Stil:
Floral
Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Apa de parfum
Stil parfum:
Floral
Anul lansarii:
2019
Cod produs:
FBV040593
Descriere Bvlgari
Bvlgari

Bvlgari | parfumuri Bvlgari | Fondatorul brand-ului Bvlgari este Sotirio Bulgari. Cuvantul Bvlgari este pentru bijuterii, sinonim cu excelenta si prestigiul. De peste un secol au fost lideri incontestabili in industria italiana a bijuteriilor, inspirandu-se din arta greaca si romana, cu legaturi in arta contemporana.

Punctul de cotitura a fost imediat dupa al Doilea Razboi Mondial, cand compania isi defineste propriul stil unic, detasandu-se de regulile stricte ale scolii franceze de prelucrare a aurului, scoala dominanta la acea data. Linia de parfumuri au introdus-o la inceputul anilor 1990. Au continuat sa lanseze noi colectii, de la esarfe si cravate de matase la produse din piele (protofele, curele, etc.) si ochelari