PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Eau de cartier Essence d'orange

Cod produs:
FCART014
289,00 RON (Reducere 38%)
179,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 100 ml 309,00 RON 199,00 RON
Apa de Toaleta 200 ml 379,00 RON 279,00 RON
Tester Apa de Toaleta 100 ml 289,00 RON 179,00 RON
Tester Apa de Toaleta 200 ml 359,00 RON 269,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Casa de parfumuri Cartier continua linia de parfumuri Eau de Cartier cu o noua lansare in 2010, de aceasta data cu o editie mult mai fresh.

Eau de cartier Essence d'Orange este un parfum plin de viata care lasa un traseu sofisticat floral intr-o inima de note lemnoase. Aroma dulce racoritoare te poarta cu gandul la un cocktail racoritor de vara.

Parfumul este dedicat atat domnilor, cat si doamnelor, iar compozitia te va intampina inca de la deschidere cu note fresh de portocala si berganota.

O inima florala te invaluie cu mireasma sofisticata de violete, in timp ce la baza parfumului, note pretioase de paciuli se combina cu note lemnoase de vetiver si toate aceste arome senzuale, urmate de trasee puternice, formeaza un cocktail de vara irezistibil.

Caracteristici

Pentru:
Unisex
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Cartier
Stil parfum:
Floral
Gen:
Exotic Senzual
Anul lansarii:
2010
Note de varf:
portocala
Note de mijloc:
violeta
Note de baza:
cedru de Virginia paciuli
Cod produs:
FCART014
Descriere Cartier
Cartier | parfumuri Cartier | Louis-Francois Cartier a fondat Cartier in Paris in 1847. Fiul sau, Alfred Cartier, a preluat afacerea in 1874. Fii lui Alfred (Louis, Pierre si Jacques) au fost cei ce au ridicat succesul brandului deja cunoscut in intreaga lume. Louis Cartier a fost raspunzator pentru unele din cele mai bine-primite inovatii vestimentare, cum ar fi legendarele ceasuri unicat, ceasurile de mana si bijuteriile. Dupa moartea lui Pierre, fii lui Jacque, Louis si fiica lui Pierre au vandut afacerile din Londra, New York si Paris. In 1972 Cartier Paris a fost cumparat de un grup de investitori, noul presedinte devenind Robert Hocq. Cartier Londra si Cartier New York au fost ulterior cumparate inapoi de urmasii lui Louis-Francois Cartier. Cartier SA este un creator faimos de bijuterii si ceasuri, dar ca firma subsidiara a Compagnie Financiere Richemont SA.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group