PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Deo Stick Versace Man Eau Fraiche

145,00 RON (Reducere 18%)
118,75 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Deo Stick 145,00 RON 118,75 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Deo Stick Versace Man Eau Fraiche 75 ml

Versace Man Eau Fraiche este un parfum fresh, seducator si creativ, lansat pe piata in 2006 si creat de Olivier Cresp. Compozitia sa,  Lemnos - Acvatica prezinta o deschidere spumanta, compusa din aroma fructata de lamaie alba. Inima este formata din amestecuri de ierburi mediteraneene aromate, cu note lemnoase de cedru. Moscul si chihlimbarul extind farmecul parfumului.

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Deo Stick
Brand:
Versace
Stil parfum:
Lemnos - Acvatic
Gen:
Fresh
Anul lansarii:
2006
Note de varf:
carambola (fructul stea) cardamom lamaie lemn de trandafir brazilian
Note de mijloc:
cedru piper salvie tarhon
Note de baza:
ambra mosc note lemnoase sicomor sofran
Descriere Versace
Versace | parfumuri Versace - Designerul Gianni Versace s-a nascut la data de 2 decembrie 1946 in orasul Reggio di Calabria, in sudul Italiei. La varsta de 18 ani s-a ingajat ca vanzator la magazinul de haine al mamei sale Francesca. La varsta de 22 ani Versace a inceput sa creeze haine. Un creator de haine local l-a angajat sa creeze o colectie ce a fost vanduta in magazinul Francescai Versace. Drept rezultat, el a ajuns cunoscut in Milan, centrul modei italiene, si in scurt timp a primit un post de designer pentru creatorul de haine Florentine Flowers. In 1974 a creat si a dezvoltat propria sa linie de moda - Complice. Succesul acelei linii avea sa il conduca pe Versace sa creeze in viitor vestimentatie inovatoare, parfumuri si accesorii. Lansarea primului sau parfum a avut loc in 1992 cu Gianni Versace. Alte parfumuri lansate sub numele lui Versace includ: Versus for Men cologne (in anii 1990), Blonde (in 1995), The Dreamer (ultimul parfm lansat in timpul vietii lui Gianni), Versace Man (in 2003), Glam si Crystal Noir (un blockbuster al industriei parfumurilor, in 2004). Parfumurile Versace Man Eau Fraiche si Bright Crystal au fost lansate in 2005. In 2007 compania a lansat Versace by Versace. El a unit lumea modei cu cea a divertismentului. Showurile sale erau evenimente importante ale culturii pop. Versace s-a inspirat din viata contempotana a strazii si din filme, precum si din arta si istorie. Desi se lupta cu cancerul, cel care i-a luat viata a fost un criminal in serie, Andrew Cunanan, pe data de 15 iulie 1997. Cunanan l-a impuscat pe Versace in plina zi, in fata casei sale din Miami Beach, Florida. La moartea sa, acciunile sale (45%) au revenit nepoatei sale in varsta de 11 ani, Allegra. Astazi, Versace Group este detinut in totalitate de familia Versace (50% Allegra Beck Versace, 20% Donatella Versace si 30% Santo Versace).

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group