PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Daisy Dream

Cod produs:
FMJD123
175,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 30 ml 175,00 RON
Apa de Toaleta 50 ml 259,00 RON 199,00 RON
Apa de Toaleta 100 ml 279,00 RON
Tester Apa de Toaleta 100 ml 259,00 RON 199,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Marc Jacobs lanseaza Daisey Dream in vara anului 2014 ca o noua varianta a primului parfum Daisy din anul 2007, Daisy Dream este o versiune mai sofisticata si eterica a primei editii.
Compozitia tinde sa creeze un "efect de albastru", facut din arome florale si fructate neobsnuite. Exista acorduri de mure, pere, albastru Wisteria, iasomie si apa de nuca de cocos.
Parfumul, ca si prima varianta, este creat de parfumier Alberto Morillas, in colaborare cu Ann Gottlieb si designerul Marc Jacobs insusi.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Marc Jacobs
Stil parfum:
Floral - Fructat
Gen:
Catifelat Creativ De vara Fascinant Feminin Floral Fructat Proaspat
Anul lansarii:
2014
Note de varf:
Para grapefruit mure
Note de mijloc:
iasomie lici wisteria
Note de baza:
lemn alb mosc nuca de cocos
Cod produs:
FMJD123
Descriere Marc Jacobs
parfumuri Marc Jacobs | Marc Jacobs s-a nascut in anul 1963la New York si pe cand avea doar 18 ani a intrat la Parsons School of Design pentru ca la 23 de ani, in 1986, sa lanseze prima sa colectie, brandul Marc Jacobs fiind infiintat. Anul imediat urmator i-a adus distinctia New Fashion Talent din partea CFDA, devenind cel mai tanar designer din istoria consiliului caruia i s-a oferit premiul. In 1997 Marc Jacobs a fost numit Creative Director al casei franceze Louis Vuitton fiind responsabil atat de linia pentru femei, menswear cat si de accesorii. Avand un loc special pe piata de lux pentru celebrele valize si genti cu monograma LV, Marc Jacobs a reusit sa ridice numele Louis Vuitton pe podiumurile prezentarilor de moda internationale. Chiar daca ocupa aceasta pozitie din 1997 si pana in present, designerul nu si-a abandonat propriul brand, ba mai mult, in primavara lui 2001 a lansat si Marc by Marc Jacobs, o linie vestimentara mult mai accesibila ca pret si dedicata unui public mai tarar. De asemenea, expansiunea a continuat cu cateva parfumuri pentru femei ( Daisy, Lola by Marc Jacobs ) si barbati. In ceea ce priveste stilurile celor doua branduri conduse de Marc Jacobs, cel propriu si Louis Vuitton, designerul spune ca sunt la fel de diferite precum New York-ul si Parisul. Intrebat fiind cine este persoana care l-a influentat cel mai mult ca designer, Marc Jacobs il numeste pe legendarul Yves Saint Laurent si Casa Saint Laurent, aceasta fiind idealul sau in moda. Cat despre ceea ce se constituie in surse de inspiratie, designerul vorbeste despre muzica rock 'n roll si petrecerile pe care le adora, pe care le transpune in haine, insa nu ca intr-o oglinda, evitandu-se astfel o reproducere kitsch. Colectia impresionanta de parfumuri Marc Jacobs este renumita datorita scticlutelor de parfumuri foarte vesele si jucause si a aromelor cuceritoare cu care brandul ne uimeste de fiecare data. Incearca parfumurile de dama si barbatesti Marc Jacobs destinate unui public foarte larg.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group