PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Comme des Garcons Blue Santal

Cod produs:
MCDG020
468,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 100 ml 468,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Parfumul Blue Santal face parte din colectia Blue Invasion” a brandului Comme des Garcons, colectie ce contine trei editii speciale de parfumuri: Blue Cedrat, Blue Encens si Blue Santal lansate in vara anului 2013 ce exprima albastrul strident in toate nuantele sale. Cele trei parfumuri unisex sunt create pentru a accentua contradictia radicala oferind un amestec de caldura al notelor de lux si o racoare mistuitoare a otelor albastre.

Comme des Garcons Blue Santal este un parfum Lemnos Condimentat unisex cu note calde si reci in acelas timp ce formeaza o compozitie irezistibila care se deschide cu note calde luxoase intresectate de o prospetime ametitoare rezultatul fiind o invazie rece albastra.

Parfumul Comme des Garcons Blue Santal prezinta note de pin, boabe de ienupar, piper si lemn de santal australian.

Caracteristici

Pentru:
Unisex
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Comme Des Garcons
Stil parfum:
Lemnos - Condimentat
Gen:
Lemnos
Anul lansarii:
2013
Note de mijloc:
boabe de ienupar lemn de santal australian pin piper
Cod produs:
MCDG020
parfumuri Comme Des Garcons | Comme Des Garcons este o companie Japoneza condusa de Rei Kawakubo, care isi desfasoara activitatea in Tokyo si orase mari precum Paris, Hong Kong, Beijing, Bangkok, Seul, Singapore, sau Manila. Compania Comme Des Garcons a fost fondata in anul 1969 si a devenit in scurt timp un brand de fashion foarte cautat in intreaga lume. Brandul Comme Des Garcons produce de asemenea si o linie de parfumuri foarte cautate in intreaga lume. Parfumurile Comme Des Garcons sunt renumite pentru spiritul neconventional asemanator cu cel al hainelor. Primul parfum a fost produs in anul 1994 si poarta numele brandului Comme Des Garcons. Acest parfum este creat dintr-un amestec de 53 de note traditionale si note de baza rar intalnite, pentru a crea un parfum modern si frapant. Cele mai renumite parfumuri: Comme des Garcons, 888, Amazingreen, Black, Comme des Garcons 2, Comme des Garcons 2 Bijou, 2, 2 man, Wonderwood, smd au fost produse in colaborare cu parfumieri renumiti precum: Antoine Lie, Jean-Christophe Herault, Mark Buxton, Antoine Maisondieu, IFF, Emilie Coppermann, Bertrand Duchaufour, Florence Idier, Evelyne Boulanger, Francoise Caron, Yann Vasnier, Fran, Marie-Aude Couture-Bluche, Nathalie Feisthauer si Aurelien Guichard.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group