PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Comme des Garcons Blue Encens

Cod produs:
MCG638
379,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 100 ml 379,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Blue Encens de la Comme des Garcons este un parfum Aromatic Condimentat unisex lansat in anul 2013.

In v ara anului 2013 brandul Comme des Garcons lanseaza trei editii speciale ce formeaza colectia ”Blue Invasion”. Cele trei parfumuri in culori de albastru strident sunt: Blue Cedrat, Blue Encens si Blue Santal. Toate acste parfumuri sunt unisex putand fi folosite atat de barbati cat si de femei. Noile parfumuri sunt create pentru a accentua contradictie radicala oferind un amestec de caldura al notelor de lux si o racoare mistuitoare.

Proaspat inca de la inceput, rece si cald in acelas timp parfumul  Comme des Garcons Blue Encens ofera un amestec exotic, tandru si racoritor de note luxoase. Compozitia se deschide cu note calde si piperate ce sunt combinate cu note emblematice: tamaie, lemn de cedru si lemn de santal. Rezultatul este o invazie de albastru rece ademenita de o usoara caldura si continuata de o briza electrica.

Parfumul unisex Blue Encens prezinta pelin, cardamom, piper negru, scortisoara, tamaie si chihlimbar.

Caracteristici

Pentru:
Unisex
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Comme Des Garcons
Stil parfum:
Aromatic - Condimentat
Gen:
Cald Racoritor
Anul lansarii:
2013
Note de varf:
cardamom chihlimbar pelin piper negru scortisoara tamaie
Cod produs:
MCG638
parfumuri Comme Des Garcons | Comme Des Garcons este o companie Japoneza condusa de Rei Kawakubo, care isi desfasoara activitatea in Tokyo si orase mari precum Paris, Hong Kong, Beijing, Bangkok, Seul, Singapore, sau Manila. Compania Comme Des Garcons a fost fondata in anul 1969 si a devenit in scurt timp un brand de fashion foarte cautat in intreaga lume. Brandul Comme Des Garcons produce de asemenea si o linie de parfumuri foarte cautate in intreaga lume. Parfumurile Comme Des Garcons sunt renumite pentru spiritul neconventional asemanator cu cel al hainelor. Primul parfum a fost produs in anul 1994 si poarta numele brandului Comme Des Garcons. Acest parfum este creat dintr-un amestec de 53 de note traditionale si note de baza rar intalnite, pentru a crea un parfum modern si frapant. Cele mai renumite parfumuri: Comme des Garcons, 888, Amazingreen, Black, Comme des Garcons 2, Comme des Garcons 2 Bijou, 2, 2 man, Wonderwood, smd au fost produse in colaborare cu parfumieri renumiti precum: Antoine Lie, Jean-Christophe Herault, Mark Buxton, Antoine Maisondieu, IFF, Emilie Coppermann, Bertrand Duchaufour, Florence Idier, Evelyne Boulanger, Francoise Caron, Yann Vasnier, Fran, Marie-Aude Couture-Bluche, Nathalie Feisthauer si Aurelien Guichard.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group