









Clinique Happy
Cod produs:
FCL003
Descriere
Clinique Happy este un parfum de dama Floral Fructat, lansat pe piata in1998 de catre Jean Claude Delville si Rodrigo Flores Roux.
Parfumul Clinique Happy se deschide cu note fructate si note de citrice: mar, prune, bergamota, portocala, mandarina, grapefruit sangeriu.
Caracteristici
Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Clinique
Stil parfum:
Floral - Fructat
Gen:
Creativ
Dulce
Elegant
Anul lansarii:
1998
Note de varf:
grapefruit sangeriu
mandarina indiana
mar
portocala
prune
Note de mijloc:
frezie
lacramioare
orhidee
trandafir
Note de baza:
Crin
ambra
magnolie
mimoza
mosc
Cod produs:
FCL003
Descriere Clinique
Designerul Clinique are o colectie de 25 de parfumuri. Prima editie a fost creata in 1971 , iar cea mai recenta editie dateaza din 2014. Clinique parfumurile au fost produse in colaborare cu parfumeurii Bernard Chant, Laurent Le Guernec, Trudi Loren, Jean-Claude Delville, Rodrigo Flores-Roux, Christophe Laudamiel, Olivier Polge, Olivier Cresp si Raymond Matts
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group