PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Christian Dior Dune

Cod produs:
FCD017
49,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 5 ml 49,00 RON
Apa de Toaleta 30 ml 279,00 RON 259,00 RON
Apa de Toaleta 50 ml 369,00 RON 309,00 RON
Apa de Toaleta 100 ml 449,00 RON
Tester Apa de Toaleta 100 ml 399,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Inspirat de lumea viselor, in care soarele mangaie marea, razele de lumina vin in armonie cu sclipirea nisipului, iar briza oceanului da stalucire si culoare, parfumul Dune aduce fericire si seninatate in viata ta.

Lansat in 1991 si creat de Jean Louis Sieuzac, in colaborare cu Barbir Nejla simbolizeaza evadarea in lumea viselor si a fericirii.

Descris ca un parfum Oriental Floral, radiant, fresh si captivant, Dune a catigat in 1993 premiul Fifi.

Compozitia sa se deschide cu note proaspete de aldehide, bergamota, mandarine, bujori si lemn de trandafir, in timp ce notele de mijloc formeaza o inima florala: crini, trandafiri, iasomie, Ylang-Ylang, pulverizata cu petale de flori galbene.

La baza parfumului Dune, accente oriental lemnoase dau persistenta si gingasie parfumului: lemn de santal, mosc, ambra, paciuli, benzoin, vanilie si muschi de stejar.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Christian Dior
Stil parfum:
Floral, Oriental
Gen:
Proaspat Senzual
Anul lansarii:
1991
Note de varf:
aldehide bujor lemn de trandafir brazilian mandarina
Note de mijloc:
cheiranthus crin iasomie trandafir ylang-ylang
Note de baza:
ambra lemn de santal lichen mosc paciuli rasina benzoica vanilie
Cod produs:
FCD017
Descriere Christian Dior
Dior | parfumuri Dior | Christian Dior a fost un creator influent de moda francez nascut in Maurice Dior. De cand era copil, a avut o pasinue pentru arte si a primit sprijinul tatalui sau in acest sens. A primit bani pentru a deschide o mica galerie de arta pentru a vinde creatii de Pablo Picasso si Max Jacob, totusi, dupa ce a intampinat probleme financiare, a trebuit sa inchida galeria. Atunci a inceput sa isi castige existenta desenand schite pentru casele de moda haute couture, lucrand cu Robert Piguet. Dior s-a alaturat casei de moda a lui Lucien Lelong, a intrat in afaceri cu Marcel Boussac si si-a deschis propria casa de moda in 1946. A devenit faimos de la prima sa colectie vestimentara, cunoscuta sub denumirea de New Look. Rochiile sale accentuau curbele femeii, care erau adesea acoperite pana la glezna. In timp, colectia sa New Look a revolutionalizat crearea rochiilor pentru femei.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group