PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Chopard Wish

Cod produs:
FCHO009
99,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 30 ml 99,00 RON
Apa de Parfum 75 ml 139,00 RON 119,00 RON
Tester Apa de Parfum 75 ml 119,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Un parfum Oriental cu note de vanilie, Chopard Wish a fost lansat de casa de parfumuri Chopard in anul 1999. Creatorul acestui parfum este Nathalie Lorson.

Notele de top ce compun esenta parfumului sunt: fragi, salcam, floare de portocal, nuca de cocos, caprifoi, coacaze si lemn de trandafir brazilian. Notele de mijloc sunt Florale: violete, orhidee, crin de vale, accentuate de tonuri de miere, lapte si heliotrop.

La baza parfumului se afla o combinatie de note lemnoase, picante si dulci: lemnul de santal, chihlimbar, patchouli , vanilie, caramel si tamaie.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Chopard
Stil parfum:
Oriental - Floral
Gen:
Luminos Pasional
Anul lansarii:
1999
Note de varf:
Para agrise caprifoi coacaze negre floare de portocal fragute lemn de trandafir brazilian nuca de cocos salcam yuzu
Note de mijloc:
heliotrop iasomie lacramioare lapte magnolie miere orhidee violeta
Note de baza:
ambra boabe de tonka caramel caramela lemn de santal paciuli tamaie vanilie
Cod produs:
FCHO009
Descriere Chopard
parfumuri Chopard | Chopard este o casa de bijuterii si ceasuri elvetiene, fondata in 1860 de Louis Ulysse Chopard. Lansata pentru inceput in Sonvillier, un mic oras din Elvetia, compania si-a mutat sediul la Geneva in 1921, atunci cand a fos preluata de mostenitorul ceasornicarului: Paul Louis. O crestere si o modernizare importanta s-a semnalat in 1963 odata ce familia Scheufele a preluat conducerea. In 1992, in parteneriat cu L'Oreal, Chopard lanseaza primul parfum de dama: Casmir, ce a avut un mare succes pe piata, iar in 1994 este lansat primul parfum barbatesc: Heaven. Pana in 2013 casa de parfumuri Chopard inregistreaza 28 de parfumuri, create in colaborare cu parfumieri ca: Olivier Polge , Bruno Jovanovic , Louise Turner , Michel Girard , Michel Almairac , Nathalie Lorson , Thierry Wasser , Jean - Christophe Herault , Dominique Ropion , Alberto Morillas , Christine Nagel , Mark Buxton , Lucas Sieuzac , Nathalie Feisthauer Alexandra jucărie si Ursula Wandel

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group