PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Chopard Casmir

Cod produs:
FCHO002
125,00 RON (Reducere 20%)
99,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 30 ml 125,00 RON 99,00 RON
Apa de Parfum 100 ml 199,00 RON 125,00 RON
Tester Apa de Parfum 100 ml 169,00 RON 135,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Chopard Casmir captureaza farmecul si misterul orientului intr-un parfum frumos si exotic. Opulent, bogat si cald, parfumul imprastie senzualitate, ceea ce il face potrivit pentru ocazii speciale.

Casmir face parte din grupul olfactiv Oriental Vanilat, a fost lansat pe piata in 1992 si creat de Michel Almairac.

Compozitia parfumului Chopard Casmir te intampina la deschidere cu un cocktail de fructe exotice: zmeura, coacaze negre, piersici si caise. Notele de mijloc se invart in jurul mandarinelor dulci, scortisoarei si garoafei, iar la baza parfumului se afla note dulci orientale: vanilie, benzoin, boabe de Tonka si rasina de Opoponax.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Chopard
Gen:
Elegant
Anul lansarii:
1992
Note de varf:
caisa coacaze negre mango nuca de cocos piersica zmeura
Note de mijloc:
garoafa iasomie lacramioare mandarina muscata scortisoara
Note de baza:
ambra boabe de tonka lemn de santal mosc opoponax paciuli rasina benzoica vanilie
Cod produs:
FCHO002
Descriere Chopard
parfumuri Chopard | Chopard este o casa de bijuterii si ceasuri elvetiene, fondata in 1860 de Louis Ulysse Chopard. Lansata pentru inceput in Sonvillier, un mic oras din Elvetia, compania si-a mutat sediul la Geneva in 1921, atunci cand a fos preluata de mostenitorul ceasornicarului: Paul Louis. O crestere si o modernizare importanta s-a semnalat in 1963 odata ce familia Scheufele a preluat conducerea. In 1992, in parteneriat cu L'Oreal, Chopard lanseaza primul parfum de dama: Casmir, ce a avut un mare succes pe piata, iar in 1994 este lansat primul parfum barbatesc: Heaven. Pana in 2013 casa de parfumuri Chopard inregistreaza 28 de parfumuri, create in colaborare cu parfumieri ca: Olivier Polge , Bruno Jovanovic , Louise Turner , Michel Girard , Michel Almairac , Nathalie Lorson , Thierry Wasser , Jean - Christophe Herault , Dominique Ropion , Alberto Morillas , Christine Nagel , Mark Buxton , Lucas Sieuzac , Nathalie Feisthauer Alexandra jucărie si Ursula Wandel

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group